teisipäev, november 22, 2005

 

Kauavõib?

Küsimus:
Kaua võib?

Vastus:
Lihtsustamise mõttes üritan küsimusest aru saada ainult kahel moel...

a) K-aua võib?
Äsjamöödunud K-reklaamikampaania valguses ma isiklikult ei julge lubada sentimeetritki, et no tõesti K-aua võib.
Mul ei ole mingeid sidemeid K-ga. Kuigi kahtlustati kunagi ammu.

b) Kaua vadim jaksab igasugu küsimustele vastata?
No aga võibolla tõesti oleks aeg lõpetada? Mis ma siin ikka bitte-baite raiskan ja blogikasvatajat mängin?
Või mis need lugejad arvavad? Uuu?


Comments:
Produktiivsus on justkui langenud. Varem tuli ikka mitmeid mitmeid huvitavaid küsimusi ja vastuseid. Nüüd on aga kuidagi igavamaks läinud.
Just lõunal käies tekkis üks küsimus, et kas karastatud inimestel on palavam kui mitte karastatutel? Sellesmõttes, et kui ma praegu nina toast välja pistsin siis mul oli hoolimata suusajopest, mütsist ja kinnastest päris külm. Samas tänaval kõndisid mulle inimesed vastu palja peaga, hõlmad lahti ning avatud särgikaelusega. Noortel näitsikutel olid puhta seljad paljad.
Kui -2' kraadi juures on teistel soem kui minul, siis kas suvel on neil minust sellevõtta soojem? Või nad lihtsalt hakkavad soojema ilmaga rohkem higistama, sest keha proovib neil madalama temperatuuri juures õiget kehatemperatuuri hoida.

Lisainfoks ilmastikuoludest: 22.11. päeval on pilves selgimistega olulise sajuta ilm. Puhub muutliku suunaga tuul 1-7, saartel hommikul puhanguti kuni 12 m/s. Õhutemperatuur on -2...+2ºC.
 
Ma tegelikult ei peaks vist reageerima kommentaarile, mille autor ei ole lugenud komenteeritava blogi sissejuhatavaid lauseid. Kuidas toimub küsimustele vastamine ja kuhu tuleb küsimused saata.
Stella (SLÕleht) ehk võtab Sind enda rüppe.
 
Oi, mu vastuse toon sai kole. Proovin uuesti.

Tänan tagasisid eest! Küsimused paluks siiski e-mailiga saata. Muidu ma ei suuda manageerida.
 
Paistab et Sul on vedru maha käinud või akud tühjaks saanud. Algata korjandus sanatooriumisse laadima sõiduks või vedru üles keeraja tellimiseks näiteks.

Kurb oleks ilma nende suurepäraste vastusteta ja seepärast annan oma poolthääle jätkamise mõttele.
 
Mis Te olete viitsinud nädalate või kuude lõikes statistikat teha, et vastuseid on vähemaks jäänud või kvaliteet on alla käinud?
 
Alustatu tuleb ikka väärikalt lõpuni viia. Lõpetada saab siis kui kellelgi enam midagi küsida pole. Aga ega sundida nüüd ka keegi ei saa, eks Sa ise tea.
Blogide kvaliteedile kehtestatud nõudeid pole veel üheski seaduses märganud, seega ärge urisege. Tehku paremini, kes suudab.
 
kallis, me vajame sind!!!
 
tere vadim.
palun ära lõpeta ära. ma olen su suur sõber ja loen suure huviga.
mu elukvaliteet langeks ja seda me ju ei soovi, eksole?
 
Ma mäletan, kui avastasin selle saidi Värsketes, väga huvitav kogemus oli.
Tegelikult sinu idee vastata igasugustele küsimustele on äärmiselt lahe. Ja kuna sa oled selles küllaltki andekas, siis soovitan sul ikka teha edasi seda, mida sa oskad ja kustutada teadmishimuliste janu. Ainuke asi kripeldab, et võibolla vajaks leht värskendust? Ma mõtlen uus tagataust(näiteks mingit teist värvi) või midagi selletaolist...
 
jah, vahetasin pisut üht värvi. sobib?
muide, kui sa selle küsimuse peaksid siit leidma, siis ega ma vist vastust muidu ei leia, kui sa seda just e-maili pidi ei lajata. tänan.
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.