teisipäev, juuni 21, 2005

 

Plagiaat

Küsimus:
Kas olete Keskeranonna hääletoru?
Kui ei, siis kuidas seletate seda bannerit (kopeeritud postimees onlinest)?
Kas tegu on plagiaadiga?
Kui jah, siis mida plaanite sellise idee-varguse vastu ette võtta?

Vastus:
Ma ei ole Keskerakonna hääletoru ja Keskerakond ei ole ka minu hääletoru. Ainus asi, mis mind Keskerakonnaga seob on asjaolu, et korra olen Edgar Savisaarega ühes liftis sõitnud. Mees on siiani selle üle uhke.
Ei julge küsimustele vastamise lubadust plagiaadina võtta. Eks neid lubajaid on ennegi olnud, kes kõigile küsimustele vastata lubavad. Mina olen oma lubadusele veel lisanud, et nii hästi, kui oskan. Keskerakond siis vist ajab niisama mulli vä?
Oleks ehk pidanud küsimustele vastamise patenteerima. Aga selle jaoks on juba liiga hilja. Mäletate, kuidas Eino Baskin omal ajal Reklaamiklubis vastas ka küsimustele.

Kui ma hakkaksin tolle Keskerakonna sildi vastu sõdima, siis võiks ma samahästi läinudnädalase Nelli Teataja asjus kohtusse pöörduda. Esikaanel oli selline pilt.
Teisalt võiks siis kõik erootikatelefonid hakata mind ideevarastajaks sõimama.
Aasta, paar tagasi oli ju õhtuti telekast reklaam, kus naishääl teatas, et küsida võib kõike. Ilgelt hea mõte. Mis Te arvate, kui tihti sinna helistati oma totaka küsimusega? (Mitu naela on Erkki Noole kaugushüppe tossu all)
Vastust reklaamis ei lubatud, aga küsida tohib. Tasulise telefoninumbri omanikel on täiesti kama, mida küsitakse. Kopikas ju tiksub.
Keskerakond on oma banneriga jõudnud uude kaalukategooriasse. Võistleb litsimajadega.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.