kolmapäev, mai 21, 2008

 

Mihkel Jaakson

Küsimus:
Tere,
Nimelt lugesin internetist ühelt lehelt, et teie käest võib kõike
küsida. Ja te proovite võimalikult täpselt küsimustele vastata (kui
vastust üldse teate).

Nii.. Michael Jackson käis 1997-dal aastal Eestis. Ta tegi kontserti
nime all ,,History world tour'' (või midagi sellist taolist).Ta tegi
veel Soomes kontserdi. Soomes tehtud kontsert on internetis teistele
vaatamiseks üleval(www.youtube.com jms.)

Aga küsimus ongi selles, et kas Eestis tehtud kontserdi video on ka
kuskil üleval? (ma arvan et Eestis filmiti ka ikka seda kontserti).
Mis leheküljelt seda otsida saaks? Ma olen ise ka proovinud igalt
poolt seda videod otsida, aga pole leidnud!
MA OLEKS VÄGA, VÄGA TÄNULIK KUI TE OSKAKSITE SELLE EESTIS TEHTUD
KONTSERDI VIDEO KUSKILT LEIDA!

Vastus:
Mina oskan küsimustele vastata, "mitte kontserdi videot kuskilt
leida". Mina ei ole üldse kindel, et tõsisel Jacksoni fännil oli
aastal 1997 video salvestamist võimaldav aparaat taskus olemas. Kaldun
arvama, et Eestis peetud kontserdi video on kindlasti kuskil olemas.
Võibolla ka "üleval". Näiteks kellegi kods VHS kasseti peal ülemisel
riiulil.
Ma sean kahtluse alla ka asjaolu, kas sinna kontserdile üldse
kaameratega tohtis minna.

Lohutan aga sellega, et kui Soome video on youtube-s üleval, siis on
see sama hea, kui Eesti video. Ahv on ikka ahv nii Soomes, kui Eestis.
Puuris või puurist väljas. Viimased kaks lauset ei käi Michael
Jacksoni artistioskuste kohta.


Comments:
Loe kogu blogi, paris hea
 
seal peaks olema:http://www.youtube.com/results?search_query=Michael++Jackson+in+estonia+1997&aq=f
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.