neljapäev, juuni 14, 2007

 

Vahepala nr 69

Ma tahtsin midagi asjalikku kirjutada aga siis segas telefonikõne vahele
ja nüüd läks meelest ära.

Aga siis improviseerin:

Ostke Jaanipäeva õlled valmis. Ma ütlen, et homme õhtul kell 6 kuulete
ootamatut teadet, et kogu Eestis on suvalise napsu müük keelatud kuni
kolmanda juulini.

Siit ka juhtlõng Vastuse-Vadimilt eneselt:

Keelan kõigil minu blogi lugejatel Jaanipäeval juua rohkem kui 1 pitsi
(maks 50 grammi) kanget napsu. Kui väga vaja, siis pigistage postakanu
alla ja siis olgu lõpp.
Minul, kui Eesti Vabariigi parimal Vastajal ei ole vaja laaberdavaid
teismelisi ja teismelistena käituvaid täiskasvanuid ka mitte.

Keeraks maailmamudeli teisipidi? Oma enda pühadel tõmbaks kainelt ja
hoiaks ka söömisega pisut piiri. Ma pean silmas Jõule ja Jaanipäeva
just. Aga katsuks end lörri süüa Import pidudel - Volber, Halloo-viin,
Valentini päev, Roheline pATRIK (sorry, capslocki pärast).

Ma räägin Teile ühe loo. See on väga lühike lugu aga hästi kõva värk
(nagu ütles vanasti Toomas Talts reede hommikul, kui telekas lehte ette
luges).
Sattusin kord vanaaasta õhtut mööda saatma kaine peaga. Sellest
tulenevalt ajasin hommikul varakult end voodist välja. Astun õue, õues
on pime, õues on külm, lumi krudiseb jalge all, labane tänavalamp
valgustab 6-7m diameetriga ringi parkimisplatsil.
Sel hetkel kummutasin ma Jõulutunde müüdi - Jõulutunne ei ole
identifitseeritav mitte ainult tundena, see esineb ka haisuna. Värske
lume hais on väga Jõulutunde sarnane. See ei ole ju tähtis, millal
kellelgi personaalselt see Jõulutunne tekkib aga selle puhul end täis
süüa ja juua ei ole vist kõige mõistlikum.

Ongi kõik. Jätkame jälle küsimustega.


Comments:
Vadik! Lahenda mu raudtee probleem ära, varsti on saatmisest aasta möödas juba!
 
...huvitav mida see rodrigo kobiseb.
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.