kolmapäev, märts 07, 2007

 

maamiin ja hambad

Küsimused:
Mul oleks paar küsimust mille üle ma olen pikalt juba mõelnud.
1.Kas hõljuk saab üle maamiinide hõljuda ilma et need õhku
lendaks(isiklikult ei usu)?
2.Miks osad inimesed magades hambaid krigistavad?

Vastused:
1. Kui maamiin on korralikult maapinna külge kinnitatud näiteks täiesti erilise supper attack (mitte mingi tavalise) liimiga, siis ei tõuse/lenda ta õhku isegi maavärina puhul mitte.
Igati normaalne oleks, et maamiin plahvatab aga ei lenda õhku.
Tallinna lennuväljal lendas täna hommikul kell 7:10 õhku reisilennuk koos reisijatega. Piloodid jõudsid katapulteeruda. Ilma reisijateta.
Eesti keel on veider keel.
Mul on küsijale uudis: kui jutt käib maamiinidest, mis on ca 20cm läbimõõduga ja mida võib näha üsna tihti Mac Gyveri filmides, siis need isegi ei plahvata mitte. Hõljukit õhus hoidev õhuvool ei ole piisav, et selliste miinide "nuppu" vajutada.
Kui õhuvoolu tõttu jutuks olev miin end isegi teisipidi keerab (nupp alla poole), siis plahvatab ta siis ja ainult siis, kui nupp lahti lasta.
(Jällegi tarkused imemees Mac Gyveri filmidest).
Teoreetiliselt on muidugi võimalik, et hõljuki õhuvool keerab miini pea alaspidi ja miin oma raskusega pressib nuppu ja siis sama õhuvool tõstab miini maast lahti ja järgneb plahvatus. Vot siis hõljuk, mis enne maapinna kohal lihtsalt hõljus, lendab tõesti õhku. Ära küsi, kui kaugel hõljuk siis maandub. Mul ei ole garaazhis ühtegi hõljukit ja minuteada ei ole üheski Mac Gyveri episoodis hõljukit hõljumise asemel õhku lendama pandud.
2. Need inimesed, kes öösel hambaid krigistavad on argpüksid. Ülejäänud inimesed krigistavad hambaid ärkvelolles. (Nägite, ma kirjutasin kaks sõna kokku ja nende keskel sai kokku "loll"). Lapsik rõõm. Aga mida muud tahta Mac Gyveri seriaali fänni käest?


Comments:
ma sooviks siiski esimese küsimuse vastuse ümber sõnastada.
1) kas see miin on mõeldud jalaväe vastu või tankide vastu?
kui tankide siis ei juhtu midagi sest need vajavad u 200kg raskust et plahvatada ja isegi kui nad ümber lendavd ei juhtu midagi.
kui jalaväe vastu mõeldud siis võivad isegi palhvatad(pole kindel) aga see ei tohiks hõljukile midagi teha, kui ainult raputada.

Muidu hõljukid on sellepoolsest tuntud et võivad rahulikult üle miiniväljade sõita.
 
Tänan täienduse/paranduse asjus. Vastust ma ümbes sõnastada ei kavatse, kuna kohe blogi esimeses servas on mul kirjutatud nii:

Vastan kõikidele küsimustele nii hästi, kui oskan.

Palun vabandust, kui küsijat vastus ei rahulda. Rahuldamatutele on olemas muud institutsioonid. Abi võib saada sex-poest "HotLips".
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.