esmaspäev, jaanuar 15, 2007

 

Vahepala 2007-1.

Hei. No hei!
Vabandage, kallid lugejad, pika vastamispausi pärast. Mul olid tehnilist
laadi probleemid.
Ühtlasi tahtsin nõu küsida.
Mis oleks, kui ma vahetaks küsimuste saatmise aadressi ära? Ma ei suuda
endam küsimusi spammi hulgast leida. Klassikalist polli või küsitlust ma
üles ei pane. Kes tahab, avaldab arvamust kommentaaride divisionis.
Aga kuri plaan on vahetada mailiaadressi.
Head uut aastat!
Tervitustega,
Vadim
(Ma tean, et 15.01 tähendab pudeliga. Aga tooge siis kohale)


Comments:
Usun, et meiliaadressi vahetus Sinu (blogi) populaarsust ei kahanda- seega võid sellekohase sammu julgelt ette võtta...
Ilusat ning uute ja huvitavate kogemuste rikast käimasolevat aastat Sullegi. Pudeli osas leiaksime ehk kokkuleppe!? :)
 
Õige. Kuigi kokkuleppe leidmine on vahest komplitseeritum kui karta võib. Eile tuli mulle sõber külla. Tahtsime napsu võtta, et kokkuleppele jõuda noh. Otsisin mööda korterit taga toda va kokkulepet. Siis järsku tuli meelde, kuhu kapi otsa ma lauaviina pudeli eelmise napsu lõppedes unustasin. Ja oligi olemas kokkulepe, naps. Ja sõbral oli ka hea meel.
 
Heheee... Hoolimata sellest, et peale minu viimast napsitamise kogemust on palju vett merre voolanud, ei pea mina poolikut (ega ka täis) pudelit tikutulega taga otsima. Need seisavad mul kodus ilusti riiulil reas. Aga kokkuleppega võib-olla nii lihtsasti ei lähegi... Nimelt- olen juba (alles?) kolmas kuu täiskarsklane. Mitte tervislikel, pigem põhimõttelistel põhjustel. Ja see peab ikka one-hell-of-a-good-reason olema, et ma enda pitsi täis valaks... Seda võib ka vihjena võtta :)
 
Palun vastake mu küsimusele, hädasti oleks vaja!
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.