kolmapäev, jaanuar 17, 2007

 

Tatt

Küsimus:
käisin täna hambaarsti juures..
ja tekkis küsimus - mida nad teevad selle tatiga, mis nad patsiendi
suust päeva jooksul välja imevad? kogused on ju koletud.
näiteks röntgeni pildi tegemise hetkeks astuvad nad toast välja, et
mitte kiiritada saada, samas susatakse see pildistamistoru mulle
otsapidi vastu pead. arusaadav, nad ei taha kiiritusekogustega
liialdada.

aga ikkagi - see tatt?

Vastus:
Poleks uskundki, et niipalju tatiküsimusi esitatakse, aga jah...
Pidasin muide nõu oma ihuhambaarstiga, et kontrollida oma vastuse
vettpidavust. Reklaami ei taha teha, sest siis hakkab kalender veel
rohkem täis olema ja minu plaanilised hambakontrolli ajad praeguse 2 kuu
asemel olema 3 või 4 kuu kaugusel. Aga seda ma ütlen, et minu hambaarst
on igaveste sheff kuju.

Aa jaa... see tatt.

Õige vastus on: kanalisatsioon. Täpsustus: see tatikogus ei olegi nii
suur, kui Sa kardad. Aga seda ma ei julgenud oma hambaarsti käest
küsida, et kas sel tatikogumisel mingi praktiline uba ka on või on
protseduur lihtlabane butafooria kliendile mugavusetunde tekitamiseks,
et kliendil poleks nii kahju rahast loobuda.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.