esmaspäev, jaanuar 15, 2007

 

Kas pesumasin sokke sokke?

Küsimus:

Head uut aastat!!!
Mure selles, et alati kui pasen sokke jääb tavaliselt 12 paarist alles 10,5(heal juhul 11,5) paari sokke.Mida teha? kas osta uus pesumasin või tuleb sulgeda mingid minule teadmata avad. hermetiku ja makrofleksiga olen täitnud juba kõik mitte vajalikud augud aga tulemus sama. või peaksin pesema kõiki asju 1 haaval, et saaksin jälgida kuhu pesu kaob? ei julge väheke kallimaid asju pestagi - kahju kui kaotsi lähevad.

P.S. ärge mu nime avaldage - koleegide ees hakkab piinlik kui teavad, et 1 sokiga tööl käin.

Vastus:

Head uut neh! See sokimure on üks paras sokk tõesti.

Kunagi üks ksija tundis huvi, et kuidas sokid tekikoti sisse saavad. Oled Sa kõik muud sokkidega koos pesumasinas olnud esemed läbi sobranud? Tekikotid? Padjapüürid? Jope taskud? Ka need, mis enne pesemist tõmblukuga kinni tõmbasid?

Pesumasinat ma veel ei kahtlustaks. Äkki paned liigapalju pesumasinatootjate poolt tunnustatud katlakivieemaldajat ja see eemaldab lisaks ka sokke?

Ma targemat ei oskagi olemasoleva info põhjal kosta. Kindel, et keegi vingerpussi ei mängi? Koleegid näiteks? (Ma küll ei tea, mis planeedilt sellised elukad pärit on.)

Probleem võib olla ka pesemisprotsessist mittesõltuv - radika peal kuivavad sokid kukuvad radika taha või poevad kummuti tagaosa kaudu alumisse sahtlisse.

Kindlam oleks sokid nummerdada ja täpset arvet pidada, mis numbriga sokid välja hääletatakse. Loota võib, et sokid annavad vihjeid loto võidunumbrite asjus. Niimoodi on võimalik tuvastada asjaolu, et kaotsi läheb niteks 6 sokki ja ainult pooleteistpaarine puudujääk kokkuvtteks tuleb kuna 3 sokki hiilivad vargsi tagasi. Sel juhul võib kahtlustada, et Su sokid töötavad mingis salajases sokkide organisatsioonis ja käivad aeg-ajalt salaoperatsioonidel.

Üks teooria vidab, et maailma lõpus ei ole kohvikut, kus kunagi kohtume kõik. Seal pidavat olema tuba, kuhu kogunevad pesus kaotsi läinud sokid. Mulder ja Sculli murravad raskelt pead selle üle. Ma olen kuskil vastavasisulist karikatuuri näinud.

Kallimate asjade pesemist vältida pole vaja, kui oled osanud vältida nende ostmist.

Nime avalikuks tulemist, kallis Ants ära karda. Ükskord näpuka tõttu unustasin küsija andmed vastuse tagant kustutada aga ta mainis mulle seda ja ma likvideerisin selle vea ASAP.

Tervisi kolleegidele!


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.