kolmapäev, oktoober 25, 2006

 

Hügieen

Küsimus:
Kuidas pühiti perset siis, kui veel paberit polnud leiutatud?

Vastus:
Enne paberi leiutamist olin mina isiklikult küll nagu peata kana - ei osand kuidagi asjakohast lõpetust leida tollele nii tähtsale toimingule nagu sittumine.
Kaaskodanikud olid leidlikumad: vahtralehed, samblatuustid, kuiv liiv. Mõnigates piirkondades on senini punane tellis ja eterniiditükid väga teretulnud vahendid.
Mina pole neid trikke siiani ära õppinud. Peale asjatoimetust ma sülitan ida suunas, lasen gaase (vähemalt) lõuna suunas. Siis väsin, pühkimise asemel löön käega ja tõmban püksid üles (kui on mida tõmmata).


Comments:
Ma lugesin, et Vanas-Roomas olid sellised ühispeldikud. Oli üks pikk pink aukudega kuhu sittuda ja ämber veega, milles seisid mingisuguse pehme otsaga tokid. Sittusid ära, võtsid kaika, pühkisid puhtaks ja panid kaika tagasi järgmistele kasutajatele.
 
Just-just! Ja täiesti juhuslikult saan viidata oma viimasele postitusele samal teemal, koos illustreerivate materjalidega: http://taskuteater.blogspot.com/
 
Ühes ulmefilmis, kus Sly tulevikus ülessulatati, kasutati mingeid shelle. Algul ei saanud ka Sly poolt "näideldud" tegelane asjale pihta, aga filmi lõpus ikkagi sai. Aga vot mina ei saanud poindile pihta. Äkki keegi selgitaks.
 
Uurisin kunagi sama värki. Vanaproua tedis rääkida, et neil oli kuivkäimla seinal konksude otsas nimelised pulgad.
 
Minu teada sly filmis oli tegu mingite merikarbikestega, kes ilmselt limpsisid p****e küljest s**a ära, mingil põhjusel.
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.