neljapäev, september 14, 2006
Teetööd
Küsimus:
Miks teetoid (asfaldi panek jne) alati hilis-sugisel tehakse, kui on
oht, et kohe-kohe tuleb lumi maha. Kergem oleks ju suvel teha, kui
liiklust ka koolide mittetootamise ja inimeste puhkuste ajal vaiksem!
Vastus:
Mina ja Sina ei ole ainsad, kes selle probleemi üle pikalt juurelnud on.
Ma leian samuti, et teetööde ehitamine on täiesti ebaloogiline autojuhi
jaoks.
Mina olen oma juurdlemisega jõudnud sinna maale, et teetööde
korraldamisel on lisaks ilmale ja liiklusvoole lisaks veel mingid muud
parameetrid, millega teedeehitajad peavad arvestama.
See parameeter on kulude kokkuhoid. Vaata, kuna sügisel hakkab külm,
siis palju rohkem töötuid a- ja b-sotsiaale, kes on nõus labida
liigutamisega endale sooja tegema või lihtsalt kõnnitee serval (mis just
ehitati) istuma ja suitsu (kui on) tegema.
Siit tulebki üsna loogiline järeldus: teetöid tehakse siis, kui tööjõud
on kõige odavam.
Kui töö saab otsa, siis pannakse samadele jorssidele kollased vestid
selga, tumesinised nokatsid pähe ja saadetakse tee äärde kiirust mõõtma
või mingit muud soolapuhumist tegema.
Räägin siia takka veel vana Jaapani muistendi...
Kõige hullemad kurjategijad pannakse Jaapanis külg-külje kõrval alasti
põrandale lesima, lakke näidatakse pornofilmi, 15 minuti pärast käib
suur ketassaag üle toa. Kõik, mis jääb sa ülemisele pinnale pakendatakse
ja saadetakse koolitusele, peale koolitust saavad nad endale kollased
vestid, sinised tunked ja ametiauto ning raadiosaatja. Nende töökoht on
meile juba tuttav Eesti Politsei.
<< Home
Alates 24. November 2005.