esmaspäev, august 14, 2006

 

padja küsimus

Küsimus:
kas ilma padjata tohib magada?

Vastus:
Pidasin just nõu oma tuttava juristiga Ameerika maalt. Alates aastast
1453 on padjaga magamine lubatud kõikjal maailmas. Ka Etioopias.
Küll aga tasub silmas pidada järgnevalt loetletud seadusepiiranguid:
1) Padi ei tohi olla liiga kõrge.
2) Padi ei tohi olla liiga madal.
3) Padi ei tohi olla liiga pikk.
4) Padi ei tohi olla liiga lühike.
5) Padi ei tohi olla liiga paks.
6) Padi ei tohi olla liiga õhuke.
7) Padi ei tohi olla liiga kohev.
8) Padi ei tohi olla liiga puine.

Ja kui ma päris ausalt ütlen, siis mulle endale meeldib magada Jaapani
stiilis padjaasendajaklotsiga. Põhimõtteliselt sobib suvaline
poroloonijublakas. Niikuinii ma vormin padjast sellise, mis mulle
meeldib.

Padjaga magamise ainsaks piiranguks oleks minu poolt see, et parajalt
paks mees oma parimates aastates ei paigutaks patja selja alla. Tal võib
propeller patja takerduda ja on ka norskamisoht.


Comments:
Minule näiteks meeldib nais(t)ega magada. Padi ei suuda sama pakkuda ;)
 
tegelikult oli mu küsimus rohkem see, et kas ilma padjata magamine on kahjulik.
 
Minu arust suisa väga
 
a miks?
 
kogemata. aga mu küsimus on veel jõus
tahaks ikkagi teada
 
Ma arvan, et see ei ole kahjulik, kui sulle meeldib. Kui aga vastik hakkab, siis on kahjulik. Ma arvan.
 
Where did you find it? Interesting read » »
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.