esmaspäev, juuni 19, 2006

 

Puukidega imetamine

Küsimus: kui ma olen imetav ema ja avastan enda kehalt puugi, kes on juba verd imema asunud, kas ma tohin last edasi imetada või pean kartma, et tegu võib olla mürgise puugiga ja haigus võib lapsele edasi kanduda. Peiteperiood on ka ju mitu päeva..;(

Vastus: See on nüüd teema, kus minu vastust ei tasuks kindla pähe võtta. Mul meditsiiniline haridus puudub, kuigi teadmisi ikka jagub. Hästi saab abi telefonil 1599, see on tasuline 15kr/min. Telefoni võtab asjatundlik lastearst ja tema käest saab pärida igasugu laste ja nende haigustega seotud asju.
Minu mälu järgi on alla aastastel loomulik kaitse puuginduse vastu. Seetõttu neid ka ei vaktsineerita. Kui ma õigesti mäletan, siis üks oluline faktor selle immuunsuse puhul on just rinnapiim. Ma ausalt öelda ei usu, et mõni neist puukidega seotud haigustest rinnapiima kaudu edasi kanduks.
Aga tõepoolest, küsi parem ise järgi tollelt telefoninumbrilt 1599. Loodan, et 15kr/min ei ole tappev summa sellise info eest. Eriti kui see on saadud ikkagi spetsialisti käest.


Comments:
1220 on samasisuline teenus, ainult tavahinnaga, lauatelefonilt esimesed 5 min tasuta.
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.