esmaspäev, aprill 03, 2006

 

veel uneliivast

Küsimus:
tänan Sind kiire ja põhjaliku vastuse eest. Robikakk kortsutas kulmu ega
osanud esiti midagi kosta. Järelikult on Sinu vastus väga hea, sest
tavaliselt on Robikakul paljugi öelda, vahel väga kõvade sõnadega (ja ma
kahtlustan, et kui ma ei kuule, siis ka rumalatega).
Arutasin seda buldooseri-asja ka Robikaku vanaemaga (kes on, jumalale
tänu, enamuse aja krutskeid täis). Robikaku vanaema arvas, et tegu on
ilmselt võlujõuga. Siit küsimuste jada: Kuidas suhtuda võlujõudu? Kas
määdžik on olemas? Kas võlurid on riel?

Vastus:
Määdzhik on kummist mõiste. Mõne jaoks on võlujõud labaseim matemaatikal
põhinev kaarditrikk, teise jaoks on üle mõistuse, kuidas pingpongipall
tolmuimeja väljavooluava ees ringi lendleb. Kolmanda jaoks ei ole
arusaadav, kuidas inimene 2 minutit vee all on.
Mina ütlen, et võlujõud on olemas. Terve internet on täis tõestusi
Jõuluvana olematuse kohta, terve internet lammutab iminkonna (näe, tähed
läksid sassi) vanu uskumusi. Pea se va inernet ei omanda ka jõluvõudu
(näe jälle).
Võtame Erich Udrase, ta on oma väidetel ainus mees siinpool ookeani, kes
oskab toda rõngaste trikki. Mina olen temaga koos esinenud ja näinud
tema rõngaid lava taga. Ja selle kohapeal jutt katkebki. Ma tegin
midagi, mida ei tohi teha. Ma oleks äärepealt katkestanud võlujõu.
Erichi enda reaktsioon päästis meid (mind ja lugejat) kõige kurjemast.
Seega ütlen: Võlujõud on olemas.

Varasemates vastustes olen juba tõestanud Jõuluvana olemasolu, ehk
seekord piirduks lihtsa vastusega: Jah. Võlujõud on olemas.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.