esmaspäev, aprill 03, 2006

 

Vahepala nr. 18.

Kuna eelmine vahepala (nr. 17) läks ilgelt aia taha, siis pole pea 3
kuud julgenud uut kirjutada. Nüüd võtsin siiski julguse kokku.

Asi on nimelt selles, et Vastuse-Vadim hakkab saama aastaseks.
13 aprillil aasta tagasi pistsin ma blogi püsti ja 14 aprillil vastasin
esimese vastuse.

Küsimus suurele ringile:
Mida sel puhul tegema peaks?
a) blogile joone alla/vahele tõmbama?
b) taustavärvi muutma?
c) pressiteate laiali saatma?
d) end täis jooma?
e) paluma lugejatel päev läbi ringi käia vuntside ja musta peakattega
(võimalusel ka prillid)?
f) enese isiku avalikustama?
g) ootama pakkumist miljonile kroonile?
h) jagama püsilugejatele rinnamärke ja vimpleid? (seda ma vist ei saa
teha enne g-punkti).

Soovitage midagi!


Comments:
Et ise kohe midagi uut välja pakkuda ei oska, siis olgu siin ühe püsilugeja vastused esitatud küsimustele:

a) blogi alla serva võib ju joone tõmmata, aga mitte lõpetada...
b) võib, aga ei pea
c) jah, pressiteade on juba nii pikka aega koos olnud, et ta võib laiali minna küll
d) sobivad nii 13. kui ka 14. aprill selleks
e) võib paluda küll
f) ei
g) muidugi
h) kilekotid ja õhupallid oleks ka suht sobivad jagatavad asjad (kui muidugi peale miljoni pakkumist see miljon ka kohale jõuab)

Jõudu
 
tänan tagasiside eest. jätkaku järgmised.
 
mina läheks variandi f) teed :)
 
Ei soovita mingeid järske kannapöördeid küll teha. See võib olla šokeeriv nii tegijale kui lugejale. Iga kingsepp jäägu ikka oma liistude juurde. Kes oskab küsida see küsigu. Kes oskab vastata see vastaku. Halleluuja.
 
enese isiku avalikustama muidugi :o)
 
Mina tahaks uhket märki rinda...

A.
 
Võlu peitub saladuslikkuses, ehk tsiteerides üht inimest:"Teadmatus on õndsus..."
Enda paljastamisega pole vaja kiirustada, einoh oleks tore küll muidugi teada saada,et sina oledki seesamune minu tüütu naaber,kes hommikust õhtuni muusikat kuulab ja ei korista oma kassi järel või hoopiski minu tööandja/alluvtöötaja/sõber/trennikaaslane/vihavaenalane/äi/jne.
Inimene saab umbes 90% infot läbi silmade,ehk võiks veidi blogi kujundust...värskendada? Õhupallid ning märgid on samuti teretulnud (",)
 
Mina soovitan kuulutada see päev ülemaailmseks küsimuste/küsimiste päevaks, kus kõik võivad kõigilt kõike küsida.
 
Teeme vahekokkuvõtte...

Minu sünnipäeva asjus on saabunud 8 ettepanekut. (ma enda jura ju ei loe, käesolev oleks kümnes)

a) Joone tõmbamist lubavad paar kommenteerijat, kes samas ei luba vastamist lõpetada ja soovitavad joont, kui järjehoidjat. OK minu poolest.
b) Taustavärvi muutmise vastu ei ole praktiliselt mitte keegi.
c) Mul pressiteadet käepärast pole, aga asi see siis kirjutada on.
d) täisjoomiseks soovitab ainus toda punkti kommenteerinu valida praktiliselt suvalise päeva vahemikus 13-14. aprill 2006.
e) Sama lugeja, kes kommenteeris punkti d) on ka ainus, kes põhimõtteliselt oleks nõus natukene mõtlema selle peale, et tol päeval näiteks must nokats tagurpidi pähe tõmmata.
f) enese avalikustamise asjus on arvamused vist 50:50. minu hääl ka, siis jääb 51-mitte avalikustada ja 49-avalikustada.
g) Ainus julge kommenteerija, kes ütles arvamuse kõigi punktide kohta soovitas, et ikka oodata. Muidugi ootan. Mida aga siiani pole tulnud on pakkumine miljonile kroonile.
h) Õhupallidega on hilja, rinnamärgid jõuaks ehk teha. Aga kuidas seda korraldada, kui isikut ei avalda ja ainult joone alla tõmban?
 
äkki kirjutaks blogisse mingi koha, kust need märgid kätte saab. nt viru keskuse piletilevist märksõna vadim peale. ei pea ennast avalikustama.
 
Tere! Edastan enda arutlused juba pakutud teemadel:

a) Joon tundub kuidagi lõplik- ei ole vaja.
b) Uued värvilahendused oleksid värskendavad ja seega teretulnud.
c) Võib kah.
d) Ka seda võib, aga mitte üksinda. Ikka seltskondliku koosviibimise käigus.
e) Kui ma naabrinaisega kokkuleppele saan ning ta nõus on mulle naabrimeest laenama, siis saaksin vuntsi(de)ga ringi käia küll. Musta peakatet ei tahaks hästi pähe panna ja ei soovitaks seda Sinulgi teha, sest hoolimata jahedast tuulest "töötab" päike juba täiel võimsusel. Prillid on.
f) Oh, ei ole vaja! ;)
g) It's a "must"!
h) tänapäeval võib piirduda ju e-kaardiga, aga jah- rinnamärk oleks ütlemata armas!

Arvan, et päris julgelt võid käiku lasta punktid b-d-g.

i) Omalt poolt pakun välja idee, et- Sina kui sünnipäevalapse (blogi) isa- saaksid hoopis lugejatelt kinke!
Seda võiks üksiti ühendada täiendatud punktiga d (kuigi- sellisel juhul saab kardetavasti teoks ka punkt f) ning punkt g võiks olla üks kingitustest.
Aga mina teeksin Sulle meelsasti tordi...

Ja nüüd minu õnnesoovid esimese sünnipäeva puhul! Sa oled päris tubli olnud ja kahtlemata suurel protsendil eestimaalastest silmaringi avardanud. Aitäh!
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.