kolmapäev, aprill 05, 2006

 

Typo_ja_õnn

Küsimused:
Tere, kuna aasta saab täis, siis oled minu jaoks nüüd piisavalt
autoriteetne et esitada oma küsimused.

1. Lihtne soojendusküsimus: Kas vastuse-vadim ei ole mitte typo? Kas
polnud mitte mõeldud vastuse-vadin?

2. Raske küsimus: Mis Sa arvad, vastuse-vadim, kas õnn on olemas? Õnn
mitte õnnelik olemise vaid nagu vedamise mõttes? Olen märganud et mõnel
inimesel lihtsalt joppab elus. Ükskõik mida teeb või kuidas riskib -
ikka läeb tal täppi - õnn on pidevalt tema poolel. Mind paneb see kukalt
kratsima.

Vastused:
Tänan edutamise eest! :)

1. Oleks Sa taibanud mulle nõu anda enne nimevalikut, siis ei oleks ma ka vastuse-vadin valinud. Ma ei osanud oodata, et küsimusi tuleb nii palju ja lugejaid on nii hulgaliselt ning tulemuseks on tõesti varukast raputamine. (ET friikidele: nagu paneks haavlipüssiga levelil 6 jõehobule)
Nimevalikul ma otsisin algriimi ja venepärast nime. Küsimuse-Kusti oli ka plaanis, aga täpitäht pani suure põntsu tollele variandile. Aga tänan ettepaneku eest kasvõi tagantjärge ja ausalt öelda kaaluks praegustes oludes seda isegi (kui ma selle peale ise oleks tulnud).

2. Vedamise teemadel on ju tuntud tegelane see Hans Hani Miki-Hiire ja Doonaldi lugudest. (TM)(C)(R) igaks juhuks, et keegi mind kohtusse ei viitsiks kaevata.
Lausa ironiseeritakse huipuvedamise teemal. Mulle endale tundub, et vedamisesündroom on Murphy seaduste teemaline liialdamishuumor. Et kui õun on juba ühe korra kukkunud antud kohta, siis kukub ta sinna ka järgmised 3 korda (järjest).
Tõsisem põhjendus võiks olla selline...
Minust ja Sinust ei kirjuta lehes mitte keegi, et me ostame igal nädalal lotopiletid ja kunagi ei võida. Aga kirjutatakse nendest, kes võidavad. Eriti hästi jääb meelde, kui sama inimene kaks korda võidab. Ja jääbki mulje, et mõnel lihtsalt veab roppumoodi.
Kui vastata küsimusele, et kas õnn vedamise mõttes on olemas, siis minu arust on.


Comments:
kusimuse-kusti oleks tõepoolest naeruväärne ;)
 
aga küsimuse-küllo?
 
õnn(vedamise mõttes) pidada kaasasündinud omadus olema ja teoreetiliselt peaks olema võimalik seda ka aretada. Ntks sünniõigust välja loosides.
 
Jahhah, nagu Niveni raamatutes v2lja tuli.. oleks vahva ellu viia kyll :)
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.