teisipäev, aprill 25, 2006

 

käigukangid

Küsimus:
Lgp. Vadim, kui on 2 sama seeria autot, n. 2 Bemmut või kasvõi Audit ning
ühel neist on automaat käigukast ning teisel manuaal siis kumb neist on
kiirem kiirendamisel 0-100 ? Mingil hetkel läks asi keeruliseks, mängu tuli
mingi uue põlvkonna automaat käigukast aga see selleks, kui võtta vanakooli
automaat ja manuaal siis kumb võidab?

Vastus:
Kui ma kodus sellist juttu ajan, siis ema ütleb, et ma olen pool-loll. Kiire arvutus näitab, et küsija on 68 aastane, kuna mina olen 34.
Käigukastid ja mootorid ja autode mudelid ei avalda kiirendusele mingit mõju, käigukangidest ja nende nuppudest rääkimata, kui ainult pedaalide-kangide-rooli-istme vahelise tetraeedri sees on õige materjal.
Ferrari roolis Märtinile veerandmiilisel distantsil teeb ära igaüks ka nõukaaegse jalgrattaga, kui Märtin sõidab (Tallinna) (kesk)linnast Pirita poole ja jalgrattur sobivalt kõrguseIt helikopteri uksest välja.


Comments:
hahahahaaa, emad teavad kõike.

Aga need markomärtinid peaks ära keelatama, annavad halba eeskuju teistele autojuhtidele.
 
oskaks ise ka nii hästi küsida, et sellist kaunist vastust saada...
 
tahaks küsimusele lõpuks vastust ka saada
 
kas see on mingi nali või?
 
ma kustutasin need spam-i naljad ära siit...
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.