kolmapäev, märts 15, 2006

 

une-matikühvel

Küsimus:
Mul mõlgub juba aastaid meeles küsimus, mille minu tollane silmatera
Robikaru esitas: kas Une-Matil on kühvel?
Nüüd on Robikarust saanud Robikakk (vt nt www.blog.ee/romana) ja
päevakorras on varast puberteeti puudutavad probleemid, aga see selleks.
Kõige muuga saan kindlasti hakkama, kui kühvli saladus on lõpuks ometi
paljastatud.

Vastus:
Kühvli saladuse paljastame kohe nagu 1-2-3.
Unematil on kühvel. Selles olen ma täiesti kindel. Igas normaalses
majapidamises on kühvel. Seda kühvlit kasutatakse koristustöödel
põhiliselt. Mis puutub aga une-liiva silma puistamisse, siis see on
keeruline käsitöö ja selle tarbeks kühvel tööristana ei sobi. Seda
kühvlit ei ole Unematil ega ka kellelgi teisel. Ka maailma suurimas
lasteaias hulgi uneliiva silma puistamiseks ei ole olemas mingit
abivahendit. Kõik käib käsitsi.
Vastasel juhul oleks täna kühvel, homme juba liivapuistur ja aasta
pärast kallataks uneliiva transpordi helikopteri pealt.
Minu jaoks on veel saladus, et millega Unemati oma uneliiva laos liiva
haldab ehk on tal seal mingid abivahendid, millega liiva kottidesse
kühveldada? Buldooser näiteks?


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.