reede, märts 10, 2006

 

Runescape

Küsimus:
Tere!Mul on selline probleem , et mängin ühte mängu juba 3ndat
aastat.Nimeks sellel siis Runescape.Ise olen 16 aastane ja sellega siis
nii , et alguses oli see lihtsalt ajaviide ... Aga nüüd puudun pidevalt
koolist ja ei taha kuskile minna.Mängin pidevalt seda mängu.Päevast -
päeva.Ja ainust põhimõte teha endale parim kasutaja maailmas , mis
hakkaks raha sisse tooma.Kas saate mind aidata .. Mida ma peaks ette
võtma selle asjaga ???

Vastus:
No tere! Võtsin mina jalad selga ja lippasin ka Runescape nimelist mängu
mängima. Kammisin Tutorial Islandi läbi, astusin maailma palge ette,
proovisin üht-teist ja ma ei näe, kus peitub selle mängu võlu.
Lugejatele, kes asjaga kursis ei ole seletan lühidalt.
Saad endale isikliku päkapiku, pead ta riidesse panema sama süsteemiga
nagu Barbie või Bratz-i nuku. Õpid Tutorial Islandil mõned põhisammud ja
saad hakata mängima. Korjata nänni, teha trenni, kakelda ja ringi
kõndida.
Ma ei saa isegi sellest aru, miks seda kutsutakse Multi User mänguks.
Praktiliselt paned kogu aeg soolot seal, kauplemine ja kaklemine ning
mõningane rääkimine ei tee tavalisest puzzlest Multi User keskkonda.
Läheme nüüd küsija probleemi juurde.
See on muidu halb, et Sul peale Runescape enam muid huvisi ei ole ja
isegi koolist kõrvale hiilid.
No vaata mu eelpool kirjutatud negatiivset arvamust tollest mängust ja
mõtle, et kas Sul on parem omada kõva leveliga päkapikku selles
virtuaalmaailmas või on ehk kavalam tõmmata paraleele päriseluga ning
täiendada oma oskusi ja varandust siin ilmas. Aga palun, ära hakka
tänaval krabidega äritsema ja vastutulijale molli sõitma, et kopkat
teenida.
Muide, mind hakkas huvitama, et mida siis on vaja teha selleks, et
maailma parim mängumees olla seal? Kolme aastaga Sa seda suutnud ei ole,
nagu ma aru saan? Kui kõva tase Sul siis on seal? Seal on üks kiilakas
siniste pükstega tüüp nüüd, kelle nimi on vastusevadim ja usu, selle
päkapiku omanikul on täiesti savi, kui kõva päkapikk tal on. Huvitav
oleks muidugi neid linnakesi seal läbi jalutada ja aegajalt präänikut
küpsetada. Teepeal tuleb kahjuks vastu aga igasugu totusi, kes
naljaviluks minu päkapiku maha tapavad.
No aga mis siin imestada, terve maailm oli 25 aastat tagasi Rubiku
kuubiku fänne, nüüd on sama jama tolle Sudoku nimelise asjaga. Runescape
on veel üks ajaveetmis võimalusi. Aga Sa võta kätte ja veeda seal ainult
oma vaba aega, mis jääb üle õppimisest, mõningasest ujumis-,
suusatamis-, kabe-, kossu-, lennumudelismi- vms. trennist. Aja oskused
päris maailmas ikka kõrgemaks, kui Sinu päkapikul virtuaalmaailmas.
Mul küll tekkisid mõned ideed seoses Runescape maailmaga...
1) päkapikud võiks omavahel lapsi saada. (ebaeetiline idee, paljud neist
lastest jääksid ilmselt orbudeks, lokkaks ka inimkaubandus jne...).
2) tahtsin seal poest läpakat osta aga polnudki. wifi hotspot-i ka ei
leidnud. hmm.
3) ilgelt oleks tahtnud ka endale hobust või tsiklit soetada. või no
kasvõi maisikepikesi osta. ei saa.


Comments:
Ma olen teisse armunud. Kuidas saaks teie naiseks?
 
noore inimese probleem on ju selles kuidas sellest jamast välja tulla. kuidas sa ikka järsku lähed korvpalli mängima kui sa 3 aastat ainult arvuti taga toksinud oled?

peaks äkki soovitama selliseid alasid, mida saab alguses üksi harrastada ja ilma igasuguse ettevalmistuseta. ja siis kui mingi skill käes on siis vaikselt sulad sinna kommuuni sisse ja saad endale uued sõbrad ja vähe laiema maailmapildi.

käi rattaga sõitmas, õpi progemist, lennuta lohet, kasvata toataimi - foorumid ja värgid kõik olemas, inimesed ka. arenda ennast.

valik tuli lambist, igasugu asju saab teha alguses väiksema skilliga ja hiljem ennast arendada - peamine on et sellest mingit reaalset tulemust tuleks

a võibolla ma sain üldse probleemist valesti aru...
 
Uued hobid tuleb leida, arvutikauged hobid.


Ise alustasin mängurlust 13 aastaselt ja 20 aastaselt olin omadega nii putsis kui olla saab. (jah 7 aastat hardcore mängurlust) Haridustee katki, õppelaen kaelas, tüdrukud olid mingid müstilised olevused keda julgesin ainult neti vahendusel piiluda, sõpru oli vähe jne.

Mingil hetkel õnneks lihtsalt lambist jõudis kohale kuivõrd mõttetu see mängimine on.. ah mõttetu pajatada küll sa ise mingil hetkel aru saad. Parimal juhul varsti - halval juhul avastad 20 aastaselt et peale arvuti sul ei olegi midagi.
 
selleks et runescapes endale kaamlit osta või mkuid nutikamaid asju teha, pead member olema, memberistaatuse eest tuleb aga korrapäraselt raha välja käia. See oli nüüd vadimile.
teemaalgatajale aga soovitaksin telefonimängude peale üle minna, seda saab harrastada ka vabas õhus. Harjuks vähemalt kopsud osooniga ära - ja vabasse õhku ei saa ka igaveseks sitsima jääda, seega tuleb aegajalt mängu asemel tähelepanu pöörata reaalsele maailmale.
Või siis - mine itindust õppima. Kes mängude koode ja arvutitehnika telgitaguseid jagab, see enam nii nõmeda mängu, nagu runekas, peale oma aega ei raiska.
 
Tere ma tahaks teada kui palju maksab guthix skirt?
 
tere ma olen 12.aastane tüdruk ja ma mängin runescapet aga ma ei tea kuidas võimsaks ja palju raha saab mu kasutaja nimi on pedepoisid.
 
K6ik olete hullud no liferid mingi runescape nii sitta mängu ple weel enne tehtud parem mängi wow i sellel vähemalt point ja k6ige hullem on see kui sa yltse hakkad mängu eest maksma hull emo pead olema
mingi vastuse vadin kle kui vana sa ylte oled et siin kyssadele vastad mingi tatt noh annab suurematele n6u hull noobid koik siin ......see tyyp kes 13 nna alustab peksab präegu pihku raudselt keppi ple saand.....ah enyway ma ei käi yltse sellistes emo koodukates......foorumites
 
kle esiteks need pole päkapikud; teiseks nüüd on ruunis grand exchange:raiu puid ja müü maha, ma sain sellega 200 milli
 
no jh, algul voib sulle runescape paris tore meeldida, kui naed suuri leveleid tahad saada samasuguseks, voi isegi paremaks. kuid kui sul on miljoneid ja oled koiki asju omanud hakkab ta sind lihtsalt tuutama.koguaeg sama. ma hakkasin ka algul koolist rsi parast puuduma, aga see ju ikkagist ainult mang.
 
whahahahahahahahhahaha 2ra m2ngi nii sitta m2ngu nagu rs ma m2ngisin seda ja sain combi 81 peale seda muusin kasutaja 200.- eegu eest maha ja nuud olen 6ues p2evad l2bi koos oma s6pradega :D
 
oli ka selline asi vahepeal aga kui wilderness võeti ära kohe ei hakkand niipalju mängima
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.