neljapäev, märts 23, 2006

 

ahistamine

Küsimus:
Miks on nii, et enamust ei saa ahistada? Alati halavad vähemused, et
neid ahistatakse, aga keegi ei mõtle selle peale, et tänapäeval
ahistavad vähemused enamusi. Ma tooksin näite moslemite tegevuse põhjal.
Pariisis nõuti ühe supiköögi sulgemist, sest see pakkus kodututele
tasuta suppi (sealihast) ja kuna moslemid teadupärast sealiha ei söö,
siis nad tundsid, et see ahistab neid, sellise koha olemasolu.Aga kas
selle sulgemine siis mittemoslemitest kodanikke ei ahista?

Vastus:
Näidet polegi vaja.
Ma toon ise näite. Astun naisterahvale seljataha, ta nagu piilus üle
õla, et mida mina teen. Mul ei olnud mingit erilist tegevusplaani ega
asja mida ma tahtsin teha. Nähes tema jälgivat piilumist võtsin tal
õlgadest kinni ja ütlesin, et tahan teda ahistada. Tema vastas, et mind
ei saa ahistada, kuna mulle meeldib see. Minul oli suu vett täis nagu ei
kunagi varem.

Enamust ei saa ahistada, kuna enamusele meeldib see.

Aga mis puutub moslemite ja homode ja muude pisipoiste kaklemisse, siis
on see rohkem kitumine. Ja kui aus olla, siis iga päevaga võtab nende
tegevus rohkem ahistamise moe. Seetõttu ütlen, et veel ei saa enamusi
ahistada aga varsti on see igapäevane nähe.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.