kolmapäev, veebruar 08, 2006

 

Homoabielud.

Küsimus:
Küsimus siis selline lihtsake, eks igal inimesel on oma lõplik arvamus,
aga sooviks kuulda teie arvamust asjast, pika analüüsiga, miks või miks
mitte sellist asja soosida EVs.

Vastus:
1) Ei pruugi sugugi igal inimesel seda lõplikku arvamust olla.
2) Kui soovite aga kuulda _meie_ arvamust, siis paluks täpsustada, kes need "meie" täpselt oleme ka. Ehk siis Teie kirjapildis "teie".
Ega Teie ometi mind pedeks tembelda? A no kui juba kord tembeldasite, siis las nii jääda.
3) Mina, kui homo leian, et me tahaksime elada oma elu samamoodi, kui kõik päris inimesed. Ma saan ka aru, et tavalised inimesed peavad meid ebanormaalseteks, sest nii on.
Samas arvan, et kui meie (homod) tahame elada oma seksuaalelu perverssel viisil, siis ei pea meil olema ka tavapärane kodanikuelu mitte midagi muud, kui rõve.
4) Kui EV ja/või selle elanikud soovivad, et pefitrukkijatel peaks olema lihtsam või samaväärne elu normaalset vahekorda harrastavate kodanikega, siis minugi poolest.
5) Mina arvan, et homode abielusi ei peaks soodustama, kuna see sillutab tee järgmise veel idiootlikumale nõudmisele. Lapsendamine on ilmselt järgmine samm. Aga see, mu sõbrad, on juba ajuvaba.

Lisainfo:
Kui kellelgi veel on arvamus, et Vastuse Vadim võiks kedagi omaoolist võrgutada, siis andke andeks... ma olen selle jaoks liiga kole. Tänu taevale ei põe ma toodud omaduse tõttu ka homofoobiat, kuna teised omasoolised mind ei ihka.

Sorry, kui lootused purustasin. Teinekord sõnastage oma külgelöömiskatse natuke kavalamalt.


Comments:
"...elada oma elu samamoodi, kui kõik päris inimesed."

Kas homod on mänguinimesed? Tahaks teada, kes neid õnnetuid mänguasju produtseerib. Ärikeeld sellisele.
 
mis teha. eks seegi koht ole keskmise "päris" inimese pildi peegeldaja. aga meie "päris" inimesed pole veel paraku saanud aru, mida tähendab olla "päris" siin maailmas.
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.