kolmapäev, jaanuar 18, 2006

 

Nipitiri

Küsimus:
Hiljaaegu oli üks sünnipäev lähenemas. Tegu stiilipeoga - multifilmi tegelased. Mõtlesin ja mõtlesin ja välja mõtlesin, et tahaks olla Nipitiri. Ok. Kui Nipitiri, siis Nipitiri. Mäletasin nagu selliseid tegelasi nagu Klaabu ja Nipitiri. Ei teagi nüüd, miks teda Klaabuga just seostasin. Kuna ma aga Nipitiri välimust ei mäletanud, otsustasin "targematelt" nõu küsida. Selgus aga, et mitte keegi ei teadnud, kes on Nipitiri. Otsisin isegi vana Klaabu raamatu keldrist üles - Nipitirist mitte sõnagi, pildist rääkimata. Isa arvas, et ma mõtlesin ise Nipitiri välja. Aga kes kurat on siis ikkagi Nipitiri???

Vastus:
Seos Klaabuga on ilmselt selle tõttu, et Klaabul oli kaaslane nimega Nipi. Klaabu, Nipi ja Tige kala peaks ehk tuttavam olema.
Nipitiri on väljamõeldud nimi, mida kasutatakse siis, kui muud ei oska välja mõelda.
Oled kuulnud ju...
Mis Su nimi on?
Nipitiri!
Võrreldav lausetega, mida kasutatakse arvutimaailmas fontide proovimiseks ja tühja teksti kirjutamiseks.
Tänapäeval rohkesti kasutusel ka anonüümse kommentaatori nimena.

Väljanägemiselt võiks Nipitiri minu arust olla lille moodi. Igal juhul taim. Pigem siiski kena värviline lill.


Comments:
Igaljuhul ma tänan selle infobiti eest. Seda on huvitav teada ja ma siiani tõesti ei teadnud. Igal juhul andsin endast parima vastuse kokku soperdamisel. Kui keegi peaks uuesti seda küsimust küsima, siis olen juba palju targem. Siirad tänud! :)
 
Mis su nimi on?
Lepatriinu.
 
mmm, ja multifilm oli siiski Klaabu, Nipi ja tige kala
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.