teisipäev, detsember 27, 2005

 

Shrek_ja_Grinch

Küsimus:
....kas vastavad tüübid on omavahel sugulased. Mõlemad näevad jubedad välja
ja rohelised on kh mõlemad!kas nad on sugulased?

Vastus:
Ja-haa... ma mäletan küll, et äsjamöödunud pühade ajal näidati neid filme miskitelt telekanalitelt kas paraleelselt vist. Ma olen nüüd näinud Grinch-i algust ja Shrek-i lõppu. Suht sama film vist vä?
Sugulusastme kohta julgen arvata, et nad on kaugelt sugulased nö. üle-abielu sugulased. Ma ei ole elusees fännanud rohelist ja pruuni värvi, aga nemad on rohelised.
Tegelikult minu pisikene jõulusoov oleks nende Üksi kodus ja Jõulumees filmide keelamine hooajal. Näidaku neid suvel ja Jõuluõhtul paluks mingit tapmist ja tagaajamist. Aga ei. Nemad näitavad Home alone (1-4) Jaanipäeval ja Jõuluajal takkaotsa.
Kokkuvõtteks ütlen nii: kui Shrek ja Grinch omavahel verdpidi sugulased on, siis üsna kaugelt, praktiliselt mitte. Kuigi jah, rohelised ja koledad on nad mõlemad. Saad ju aru küll, et Ämerica lastel on pikemad juhtmed ning neile tuleb kõikvõimalike vahenditega sisse süstida välimise koleduse varju peidetud sisemise ilu eksistentsi.

Muidu surevad vaesekesed välja veel.

Vaadake parem pilte...

Jennifer Lopez

Michael Jackson

Janet Jackson

Harry Potter

rase Britney Spears


Comments:
Haha... Mulle meeldib Su huumor! :)
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.