pühapäev, detsember 18, 2005

 

Kuidas olla voodis hea.

Küsimus:
Tekkis küsimus, et miks on ikkagi Vene naine parem kui Eesti oma?
Milles peitub kogu see saladus ja nn. "mõnuerinevus"??

Vastus:
Minu arust tahavad äpud mehed rõhuda antud teemast rääkides müüdile venelannade temperamentsuse kohta ning eeldavad, et see näitab neid ennast, kui kõvat voodikunni.
Võrdleksin seda temperamentsuse muinaslugu neegri riista pikkusega - kõik räägivad aga isiklik kogemus puudub. Isiklikult minu isiklik kogemus venelastega voodis kipub pigem vastupidist väitma. Leidub üsna rahulikke memmesi naaberrahvuse hulgas. (kõiki ma ei ole jõudnud veel proovida.)
Neegriloo kohta ei oska ma midagi tarka kosta kogemuse puudumise tõttu, temaatiline udujutt eksisteerib isegi mitmes anektoodis.

Kui Sulle meeldib seks suure kisa ja rabelemisega asendist asendisse vähkremine, sa usud legendi venelannade temperamentsusest, siis palun - see ongi mõnuerinevus.

Siia kuluks ära viide seks poosid free downoads teenage chat date jne leh(ted)ele ja juttu jätkuks kauemaks.


Comments:
Mis...kommentaar see OLI?

Minule meeldivad kõik naised, kes on ilusad ja pole suu peale kukkunud...
 
:D mulle ka!
 
ma tõmmasin selle esimese kommentaari maha sealt. mingi spammi värk. peaks ehk kaaluma spämmikommentaaridevastastvahendit? ah?
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.