reede, detsember 23, 2005

 

küsimused-vastused

Küsimus:
Tahtsin öelda et sinu näol on vist tegemist minu vastandiga, kuna mul on väga palju küsimusi ja sul on väga palju vastuseid. Ja kuna on olemas selline väljend et üks loll suudab rohkem küsida kui tuhat tarka vastata siis ma tahakski teada kui paljudele ühe lolli inimese poolt küsitud küsimustele suudavad tuhat tarka üldse vastata?
Jään vastust ootama ja häid jõule!

Vastus:
Kui me võtame etaloniks minu, siis arvutada on lihtne. Teeme ühe oletuse. Kui kõik siiani vastatud küsimused oleksid esitanud Sina. (Ehk üks inimene).
8 kuu jooksul olen ma kirjutanud ca 380 vastust. Aastaga vastaksin ma samas tempos jätkates 570 küsimusele. Kui mind oleks 1000, siis kamba peale saaksime me vastata 570000 küsimusele aastas.
Vastus olemas, häid Jõule kõigile lugejatele.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.