esmaspäev, november 21, 2005

 

Vahepala #14

Tähelepanelik lugeja leidis ehk suvel ilmunud ajakirja [digi] numbrist artikli minuga.

Nüüd olen jälle kuulus. Intervjuu on juba tehtud ja ilmub Novembri
viimastel päevadel ajakirja FHM värskes numbris.

Leidsin ühise joone nende ajakirjade webilehtedel - mõlemad on tühja
täis. [digi] pole hakkama saanud tolle suvise numbri kaanepildi ja
sisuloetelu ülesriputamisega ja FHM kutsub kaanetüdrukuks. Mõlemad aga
kraaksuvad, et telli ja telli. 10 kiiremat saavad pudeliavaja, 5
järgmist pastakasüdamiku.

Parandage mind, kui ma netis surfata ei oska.


Comments:
Vadim, aga ei ole ilus jätta endast märki, et olin siin.

BI0S Team 2005 - OverKill was Here

Ilutseb sellel digimaailma lehel hoopis.
 
Seda ei ole aga ilus minu kaela ajada. Võin kiku anda, et eile oli lehekülg ilusasti püsti koos kahe aasta algusest pärit numbri tutvustuse, toimetuse kontaktandmetega, tellimisvõimaluse lingiga ja bänneritega.

Täna aga tõepoolest ...

Pilt tänasest seisust

Ju siis on selle lehega juhtunud ka nagu aegajalt ikka juhtub - soperdatakse ära, kui turvalisus nõrk on.

Teine variant on see, et ajakirja [digi] webilehe eest hoolitsejad updatevad lehte parasjagu ja labidaga meest ja "Under Construction" silti ei tahtnud panna. Panid hoopis midagi originaalsemat. Ilmselt peaks see siis natukene kõneainet pakkuma ja pisukest viisi lõpuks nagu reklaamina mõjuma.

Ausõna, mina pole süüdi :)
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.