kolmapäev, november 02, 2005

 

soeng

Küsimus:
äkki sa oskad soovitada soenguid pikkadele juustele? hobusesaba-krunn-kalasaba on juba ära tüüdanud.

Vastus:
Soovitada oskan iga kell...
Kui juuste pikkus ei ole oluline, siis pikksiil on suhteliselt lahe ju. Sõltuvuses muidugi elustiili ja töökoha ning sõprade maitsega.
Lage kiilakas oleks hea üllatus Jõuluõhtul vanematele, kui Sa oled ca 10-15 aastane.
Kui aga küsija tahab teada minu maitset...

Just nägin täna värvitud blonde juukseid, mis olid keeratud rulli. Peenem rull, kui mingi rokokoo värk, jämedam kui tavaline keemiline...
Nägi väga ilus välja, lõpuks läksin ja küsisin autogrammi. Tuli välja et suvaline venekeelt kõnelev noor naine ei saanud aru, miks temalt autogrammi palutakse.
Mulle üldiselt meeldivad tumedapealised. Tumedatel juustel soengud, mis mulle meeldivad on pikk prantsusepats (kalasaba, nagu sa nimetad), labane hobusesaba ja krunn ka.
Sul jäi nimekirjast välja veel kaks punutud patsi ja üksik kuklapats, mille kaudu on võimalik "nõõ" anda teatud asendite puhul.

Mulle hästi meeldib ka juuste lõikus, mis seljale heidetuna näeb välja nagu V-täht. Või olgugi kasvõi täiesti sirge horisontaalne lõige, aga siis olgu ka täiesti täpne loodi järgi lõigatud.

Soeng Sinu jaoks, kallis küsija oleks...

Lühike gringel-gotlett-pisut-salkudega-siilikas-ning-eriti-mitte-jube.


Comments:
viin kaks teemat omavahel kokku: ehk on abi ;)

loe lisa siit:
http://www.wella-trendvision.com/tv_en_06/die_trends/index.jsp

stay tuned
 
Juhul kui küsija on naine:
peaaegu, väikeste eranditega, meeldivad meestele naised, kelle pikad juuksed on lahti, ilusti kukuvad seljapeale, puhtad ja kammitud juuksed.
 
Mmmm, kui tore lehekülg.
Mina pole eriti suur juuksekatsetaja. Olen olnud kiilakas, nagu Vadim soovitab. Eriti ei soovita naistele, see muudab ikka väga haavatavaks, kui üldse juukseid peas ei ole. Ma mõtlesin sel ajal aeg-ajalt, et oleks mul ÜKSKÕIK millised, kui õhukesed ja kui koledad juuksed, aga oleks ometi midagi:).
Aga soenguga on nii, et mõni inimene kannab kogu aeg samasugust soengut, on enda jaoks midagi sobivat avastanud ja see on jäänudki. Teised katsetavad pidevalt, punuvad, topivad klambreid pähe, lakitavad, lokitavad, väga äge. Ja kolmandatel (see on umbes minumoodi) on suht suva:). Peaasi, et ei segaks ja enam-vähem ok välja näeks.
Aga tõesti, maksab olla kursis moega. Ja igaüks on indiviid.
Mul on sõbranna, kellele sobib, kui tal on juuksed mõni päev pesemata ja müysi kandmisest peadligihoidvad, teisele istub aga väga hästi tukaga leekivpunaseks värvitud soeng, kolmandale lihtne poisipea jne. Juuste iseloom ja näojooned on erinevad, eks sa katseta. Sõbrad-tuttavad ka aitavad: oh, see sobib sulle eriti hästi! Sa näed täna nii hea välja! Kas sa oled juuksuris käinud! Sulle sobis eelmine soeng paremini! Kas sinuga on kõik korras...
Edu!
 
Tere, mul on selline probleem,et ma ei oska teha endale kalasaba ! Aga see mulle nii väga meeldib ja ema ei oska ka mul teha niiet palun aidake :) oleksin väääga tänulik :D
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.