teisipäev, november 29, 2005

 

Raamatutest

Küsimus:
milline näeb välja "isatapjakrae", mida Kross Wikmani poistes mainib? Mis on
sellise nime taust?

Ja üks küsimus veel, kui lubad: ehk annad vihje, mis raamatud sulle endale
enim meeldivad? Ehk jääks midagi huvitavat kõrvu, mida endalgi lugeda
tasuks.

Vastus:
Krossi koos oma poistega võib krae loost välja jätta. Nemad pole süüdi. Isatapjakrae on see krae, mida ema nii hirmsasti on tahtnud saada ja loomulikult on ema isale ilgelt peale käinud, et osta mulle see krae. Isa lõpuks viimases hädas ostiski. Krae maksis palju raha. Isa ongi tapetud finantsilises mõttes.

Ma ei oska öelda, et mul endal mingi kindel stiil või kirjanik või mingit värvi kaantega raamat meeldiks. No mis ma olen lugenud...
Assimovi "Igaviku lõpp", Georges Simenon "Maigret piip".
Üks pull raamat oli veel hiljuti mingi tsehhi või poola kirjaniku ajalooline lugu, sügaval nõuka ajal ilmunud. Katastroof jäämerel või põhjamerel või midagi sinna kanti oli see nimi.
Jutt käis itaallase Umberto Nobile õhupalli alla kukkumisest Arktikas 1928 ja siis kogu see pull päästmise ümber kuni lõpuks Nõukogude Liidu võimas laev "Krasin" alles jäänud pundi ära päästis.
Noh, võta või jäta, mul on lai maitse. Soparomaane olen ka lugenud.


Comments:
Tragöödia Põhja-Jäämerel, ma ka hiljuti lugesin. Väga änksa oli.
Maailm ja mõnda.
 
tänan täpsustuse eest. ma ausaltöelda ei leidnudki ise üles seda raamatut enam. kuskil riiulis ta peab olema. eks?
 
very interesting information, I really like it because it can add insight for me more broadly, thank you very much for this extraordinary information
Cara Menyembuhkan Mastitis Atau Radang Payudara Secara Alami, Ketahuilah 6 Komplikasi Berbahaya Asam Urat Bagi Kesehatan Jika Tidak Diobati,
 
Faisalabad is one of the biggest cities in Pakistan and the hub of the textile industry. It is widely acknowledged as the Manchester of Pakistan due to its large industrial role. shirt stitching in karachi , stitching factory in karachi , The quality of the fabrics produced in this city has no parallel. In fact, the fabric is something of a specialty of Faisalabad. Many people from all over the country flock to this city for a spot of cloth shopping. We aim to provide you all of the best of Faisalabad at our store.
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.