teisipäev, november 01, 2005

 

peidetud kaust

Küsimus:
nii mul on mure. ma suutsin kuidagi ära kaotada minu dokumentides ühe
faili. nimelt täpsemalt peitsin ära:D nüüd ta näitab, et kaustas on 0
objekti (1peidetud kaust). küsimus on järgmine: kuidas ma selle peidetud
kausta jälle lahti saan? loodan, et saan vastuse enne jõule. veel parem
enne novembrit;)

Vastus:
Novembri deadline magasin maha, sorry. Jõulud algasid igas normaalses
pole ilmselt täna. Päkapikud magavad ja norskavad ja taustaks mängivad
kolm laulu erinevatelt esitajatelt aga siiski samad meloodiad: White
Christmas, Jingle Bells ja Holy Shi.... ptyi... Night.

Ma ei tea, ega küsigi, et kelle või mille eest Sa seda oma tähtsat
kaustakest varjad. Aga peidetud kausta leiab ka iga teine üles, kui ta
läheb ja teeb seda sama asja...

Exploreri menüüst Tools edasi Folder options. seal on 4 lehekest, ehk
tääbi (inglise keeles tab noh). Vasakult teine on View. Selle alumise
osa võtab enda alla kastike nimega Advanced options. Seal suhteliselt
üleval (ca top20) on võimalus sättida peidetud failide
näitamist/mittenäitamist.

Peida paremini, et tulevikus oleks raskem leida ka endal! :)


Comments:
well thanks a lot:) ma nüüdsest ei peidakaustu arvutisse. ma salvestan nad floppyle ja pistan madratsi vahele;)
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.