neljapäev, oktoober 13, 2005

 

Vahepala #13

Ammuaega pole vahepala olnud. Mäletan täpselt, miks ma vahepalade
kirjutamise pooleli jätsin - number 13 oli tulemas. Tahtsin vahele
jätta, aga ei tulnud välja.

Käesolev vahepala on vahapela nr 13.

Leidsin pulli saidi, kus saab mingi oma kaardi teha.
No vaadake:


Vastuse Vadim-i küsijate geograafiline jaotus

Tehke mis tahate, aga mingeid registreerumisi ega e-maili aadresse seal
ei nõuta. Niet laske aga käia.

Mina võin aga südamerahus tulevikus kirjutada vahepala nr 14.

Head aega!




PS: ma just avastasin, et Eesti elanikud peavad end jagama Tartu, Tallinna, Narva ja Pärnu vahel. Noh, sorry, ma ei saa aru, milleks see Tartu.


Comments:
üks idikas pani spämmikommentaari saksamaalt. kustutasin ära.
 
arvata võib, 13 ju, heheh.
 
Muidugi pole tartut vaja, see ju põhja-läti pealinn mu meelest *-)
 
ahjaa, ma ise ka tartust :)
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.