kolmapäev, oktoober 05, 2005

 

Pildid

Küsimus:
Väga lihtne küsimus. Niisiis http://notrikk.pri.ee/, minu tehtud pildid.
Küsimus selline et kas need on üldse normaalsed?
Minu asrust mitte..
Aga tegelikult üks küsimus veel, mis narkootilised ained tekitavad
sõltuvust? :D

Vastus:
Vaatasin need pildid läbi. Väga ilus. Üldist kuntsnike (eriti fotokunstnike) ampluaad vaadates on need pildid normaalsuse skaalal 8.5 võimalikust 11.35-st.
Mulle väga meeldis riim piltidel, mis sisaldasid sõnu "unicom" ja "pataljon". Tilgaläbivus sinu fotodes on raputatav. Pimepilt on liiga keskpärane. Pilvepiltidest oleksin oodanud pigem rohkem, kui vähem.
Ole hea, ära teinekord mingeid wallpapereid tõsiste fotodega ühte patta pane.
Üldiselt oma rohkem enesekindlust ja vähem prakku pugemist.

Narkootiliste ainete kohta ei julge öelda, kuna ma ei suutnud piltidelt tuvastada, mis on fotodel näha olevate tilgakeste täpne keemiline koostis.
Niikaua, kui Sa neid aineid ainult pildistad, julgen öelda, et oled turvalises tsoonis.


Comments:
vaatasin ka su pilte. silma on ju küll. aga ma tean veel üht piltniku, kes "vaatab/pildistab" umbes samas võtmes. ja pole ka professionaalne fotograaf. tsekka üle! http://mraka.neoon.com/pildid/valik_04/
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.