teisipäev, oktoober 04, 2005
Päevakohatu küsimus
Tervitus a-poliitikult :)
Küsimus:
Kas Nõmmel juba mitu aastat Tapja-Oravate eest hoiatavad liiklusmärgid
on Rehv-ormarite varjatud valimisreklaam?
Vastus:
Teine valimisteemaline küsimus järjest.
Vabalt tsiteerides tänahommikusi Rohke Debelaki libauudisi:
Hääletamisseadus viidi kooskõlla pakendiseadusega ning esimesse viidi
sisse muudatus, mille kohaselt saab hääletada ka kohukese paberitega
suvalise prügikasti või taaraautomaadi kaudu.
Iga prügikasti või taaraautomaati pistetud kohukesepaber annab
Keskerakonnale ühe hääle. Kaks kohukese paberit annavad kaks häält.
Pruun võru hääletaja suu ümber säilib ainult 4 kuud.
Palagan rohelisel põhjal valgete K-tähtede asjus on üüratu torm
veeklaasis arvestades salajase arvamuse uurimisagentuuride küsitluste
viimaseid tulemusi.
Kui läheme kohukese reklaami kallale, siis peaks ka orava liiklusmärkide
kallale minema.
Ja hoia end varakult, kui peaksid tegema uue partei, mille nimeks on...
(Järgnevalt loetelu võimalikust partei nimest (või sloganist) ja
reklaamina klassifitseeruvast liiklusmärgi numbrist.)
Lohk 153
Muhk 154
Pillun Kildu 155
Ratsa Rikkaks 176, 177b, 178 (kiir variant), 177c, 173b, ja 179. (318,
436 ja 323).
Eeltoodud partei vastased läheksid kohe uudisena kirja liiklusmärgi 446
asjus.
Ülesmäge ja Allamäge saaksid vastu kuppu vastavalt liiklusmärkidele
545a-548b.
Parempoolsete reklaam on 553b, 412 ja 413 ning vasakpoolsete reklaam
järelikult 553a, 414 ja 415.
Otse liikluseeskirjades on näidatud asula märgi näidisena kandidaadi
nimi Jüri (571). Kohanimed langevad tihti kokku poliitikute nimedega.
Hetkel tegelevad kõik erakonnad, parteid ja partitsioonid
liiklusmärkidel 584a ja 584b näidatud tegevusega, ehk kallavad
teineteisele sitta kaela. Sellega on lähedalt seotud ka liiklusmärk 611
- keerutamine.
Samas näevad poliitikud täpselt liiklusmärgi 883 jagu.
Liiklusmärkide piltide vaatamiseks sobib näiteks liiklus.ee ->
teabekeskus -> liikluseeskiri -> ja lisa nr. 2.
Ma ei kutsu üles liiklusmärke maha kiskuma. Pigem on too reklaamibüroo
saamatu, kes liiga läbinähtava K-tähelise reklaami tegi. Samas said nad
tasuta ajakirjaveergudele. Noh.
Alates 24. November 2005.