kolmapäev, oktoober 12, 2005

 

Hellitused.

Küsimus:
Kuidas teha nii, et mu peika (7 a. koos) mind nüüdsest alates rohkem
hellitusnimedega kutsuda tahaks. Noh et lihtsalt "Tere" asemel näiteks
"Tere, pisike"... või siis soravalt jutu sees: "Põssa, mis me täna
õhtuks sööme vms" või siis et "Solgike, viitsid mu selga sügada..."

Paar korda elus on õnnestund ka, aga sedagi vahetult peale seda kui olen
talt seda palunud. Küll siis on mõnus tunne old ja olen kohe nurru lööma
hakand...

Vastus:
Sa pead sättima talle mingisuguse meeldetuletaja.

a) tema arvutis hüppab püsti mingi reminder (outlook, evolution jms
võimalused)
b) parem oleks ta semudega kokku leppida, et mingitel kindlatel aegadel
nad helistavad/SMS-ivad, et kule sa oma naisukese peale ka vahel mõtled,
mine ütle talle "munnukene, kuidas läheb?".

Viimast varianti on eriti hõlbus kasutada, kui su paariline ise selle
vastu ei ole ja semud ka huumoritajulikud on.


Comments:
ehk keegi ei pahanda, kui ma siit spammikommentaare kustutan. siit eest just üks kadus.
 
Muide, ma olen valmis sobiva tasu eest provaidima tarkvara ja selle seadistamise, mis saadab Sulle autmaatselt Sinu mehe nimel hellitus-SMSe, e-maile ja e-kaarte. Ikka k6ige 6rnemas, armsamas ja hellemas toonis. Lisaks tellib Sulle aeg-ajalt netipoddidest sensuaalseid kingitusi. Sinu mehel j22b yle ainult tehing oma krediitkaardiga autoriseerida. Kuna tarkvara "ma armastan sind" on hetkel alles testimisj2rgus on hind v2ga odav. Offf (P.S. vastuse-vadim teab minu kontakti) ;)))
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.