teisipäev, oktoober 04, 2005

 

Collage

Küsimus:
Olen juba mõnda aega tahtnud teada saada, mis on mehe nimi, kes laulab
ansambli Collage teise plaadi peal kolmandat lugu mis algab nii: "Üks on
õunapuu mäella, üks on oksa õunapuulla..."

Hiljuti kui Collage enesele avastasin, sulasin kui mesi.

Selle onu hääles on selline puhas siirus, pyhalikkus, ja isamaaline
värelus mis laulu edenedes üha suuremaks paisub -kusjuures lindistatud
ju 30 aastat tagasi, kesk kõige räigemat vene aega - et inge liigutus
tuleb peale!

Vastus:
Tauno Vahter.
Juhul, kui ma eksin tulgu spetsialistid ja parandagu/täiendagu mu
vastust nagu kombeks on.


Comments:
Tänan, kallis!
Aga mida need mu isiklikud andmed seal kirjasabas tolknevad?
 
Tsau, musike! Rumal näpukas, mis muud.
Mu blog ei ole ühendatud salamisi kogutud isiuandmete peaserveriga.
Kes ei usu, võib tulla lahtiste uste päeval kaema oma silmaga.

Koristasin need andmd ära, kuna reklaami Sa tõesti ei tellinud. Loodame, et väärteomenetlus jääb sedakorda tulemata.
 
Millal on lahtise uste päev. Tu3ek meeleldi.
 
Jälgige reklaami!
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.