reede, september 16, 2005

 

Muu

Küsimus:
Mul on tekkinud alljärgnevad kaks küsimust.

Kõigepealt:
1) Mis käib individuaalplaani lahtrisse "Uurimistöö (sh publikatsioonid
jm; töö maht ja tulemus AP-des)", kui see kõik on kästud ära tuua
hoopiski ind.plaani lisas?

Ja teiseks:
2) Kas ma pean siukest asja, issandhalasta, tõesti Vastuse Vadimi käest
küsima?? Jusku see ei võiks kuskil kirjas olla!

Oh, ja veel üks: mis käib lahtrisse "Muu"? Kas keegi solvub, kui ma teen
sinna maatõugu nudipäise lehmakese?

/Aga seierid peaksid jõudma 12 peale täpselt korraga, kui ilmas mingit
õigust on. Ma ei näe ühtegi põhjust miks üks peaks enne saama./

Vastus:
Kaheni lugeda ma oskan. Vastan kahele küsimusele.

1) Uurimistöö lahter on niiöelda vabateema. Kui mahub, siis joonista sinna võililli ja ohakaid ning pane pildi allkirjaks "kursusekaaslased vestlevad profesjooridega".
2) Ülikoolid on uskumatult saamatud. Vastuse-Vadim minu isikus on ka saamatu. Aga mul on see tugev omadus, et ma tunnistan oma saamatust. No sorry, beibe, ma ei oska su küssale vastata. Häh... ülikool on veel sitemas olukorras, neil pole kedagi selliset olemas, kes julgeks teatada, et MINA, EI OSKA KÜSIMUSELE VASTATA.

Lisavastused:
Lehma joonistamine on auasi.
Seierite võidujooks on igal tunnil erineva tulemusega.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.