laupäev, september 03, 2005

 

Haigutus.

Küsimus:
Kindlasti teavad kõik, et haigutamine on "nakkav". Aga millest see tuleneb ? Isegi kui inimesed on näiteks suht eemal üksteisest, teineteisele otsa ei vaata ning kui üks neist haigutab, haigutab teine järgi. Mind on see alati painanud.

Vastus:
Mina ei saa aga aru, miks korralikku haigutust tuleb labakäe varju peita. Suursugusemates haigutuskogukondades peetakse pärani lõugu auasjaks ning haigutuse nakkavust looduse kingituseks.
Minu teada ei ole haigutus ainult unisuse märk vaid ka hapniokuvähesuse tulemus.
Palju inimesi väikeses ruumis kukuvad haigutama praktiliselt üheaegselt, kui hapnik väheseks jääb

Haigutagem!


Comments:
mind ajab ka haigutama, kui ma kedagi haigutamas näen. võiks teha mingi rekordi ürituse. et palju inimesi koos, üks haigutab ja siis peaks see haigutamine hakkama levima lainena inimeste hulgas. muidugi peaksid inimesed olema ausad ja mitte lihtsalt suud liigutama. ma ei tea milleks selline üritus kasulik oleks muidugi...
 
Ja ma haigutasingi :D
 
muideks analoogilised refleksid toimivad paljude teiste tegevuste juures: kui keerad tänaval pea ülessuunas teevad seda enamus kes sind märkavad. efekti võib testida ka teatris või koosolekul: kui köhatad, järgneb sellele nö. köhatuste kajakoor... jne.
uuri ise seda värki aga ma ei tea mis sellest kasu on.
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.