reede, september 16, 2005

 

Atsihh

Küsimus:
Kuidas elad?
Minul seekord selline küsimus, mis mind juba mitu päeva kummitanud on.
Küsimus: Ühed inimesed aevastavad nii: atsihh, teised aptsihh, kolmandad
inimesed v-o kolmandat moodi. Millest see tuleneb?
Vastus:
Normull.
Aevasta kuidas tahad. Minu isiklik aevastus on maavärinat väärt ja enamus kaaslasi ei taha, et ma aevastaks. Noh, mul tuleb selline karjatuse moodi häälitsus välja.

2 aastaga suutsn õppida aevastama häälepaelu rakendamata. Praegune aevastus on mul üsna vaikne. Mul on veel semu, kelle "atsihh" on niivõrd vaikne, et mul pidevalt on küsimus: "mis sa mõnitad vä?". Tema aga niimoodi just aevastabki.

Ma ei tea täpselt, millest see sõltubl Ma arvan, et aevastamine on harjutamise värk.


Comments:
Selliseid inimesi on ikka üpris palju, kelle hädine "aevastus" lausa närvi ajab. No palun õppige mehemoodi aevastama!
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.