reede, august 12, 2005

 

Poliitikud

Küsimus:
mida sina küsiksid poliitikutelt? (aga tõsiselt, ilma naljata)

Vastus:
Vinguv küsija on küsinud lisaküsimuse minu vastusele, mille ma vastasin vot selles kohas...

Kuule, küsija, kui Sa tahad esitada poliitikule asjaliku küsimuse, siis tee endale kõigepealt selgeks, mida Sa tahad teada saada. Pole mõtet poliitikule esitada küsimusi nagu:
- Mis meist saab?
- Suudleme?
- Kas tulevikus on sigadel eurokünad?

Misiganes küsimuse Sa poliitikule esitad, saad sa kepsleva vastuse eks. Aga tegelikult on vaja teada saada:
- Mida mina sellest saan, kui annan oma hääle vot just Sinu poolt, kulla poliitik, kallis!

Küsimuse esitamine täpne sõnastus sõltub Sinu enda suhtlemisoskusest, erudeeritusest ja keerutamisvõimest.

Mina tahan poliitiku käest teada, kuidas tema teeb minu isikliku elu paremaks isegi ilma valituks saamata, kui ma annan valimistel oma hääle tema poolt.

Eesti poliitikud loogu pikaajaline suhe valijaga, mitte nagu praegu, plirts-plärts, järgmine kord tõmman teistvärvi nokamütsi pähe ja kandideerin jälle, küll ma lõpuks selle eripensioni ja soodustused ja kraami välja kaevan. Mingil hetkel Eestis kindlasti leidub niipalju lolle, et valivad mind ohohooo-kuratteab-kuhu---ja ma olen õnnelik.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.