teisipäev, august 23, 2005

 

õnn

Küsimus 1:
Kas sa oled õnnelik? (ausalt)
Kui siis millal?(kui tihti seda tunnet tunned?)

Küsimus2:
(samalt küsijalt, ilmselt muutus kärsituks)
no see kyssa paistab ikka paras pähkel olevat, et suisa nii pikalt
vastamist ootama peab (juba nädalat pool koguni!) Kysin siis igaks
juhuks taas, juba nõudlikumal toonil: Kas sa oled õnnelik Kui jah,
siis millal (ma ei saa praegu kysimrki kätte).

Vastus:
Küsimärk küsimärgiks, paistab, et täpitähtedega on ka raskusi. Toppisin
küsimustesse täpitähed ise sisse. Pool nädalat pole mingi ooteaeg. Mul
on kuu vanuseid küsimusi ka vastamata. No ei ole aegajalt seda pegasust
külas ja iga inimene on oma olemuselt laisk.

Oma õnnetunde üle ma ei saa just kurta. Loomulikult esineb igal inimesel
jamasi oma igapäevases elus ja nende jamadega tuleb lihtsalt tegeleda
või aegajalt mõne jama peale ka käega lüüa.

Ma olen õnnelik enamus osa ajast. Vahel rohkem, vahel vähem. Masendusse
langemine ja õnnetu olemine pole minu rida. Ma lihtsalt ei viitsi õnnetu
olla.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.