esmaspäev, august 01, 2005

 

Needuse eemaldamine

Küsimus:
Mul on vist peal õnnetu armastuse needus. Kuidas ma saan teada, kes
selle mulle peale pani? Kes seda eemaldada oskab ja palju see maksma läheb?

Vastus:
No vot ei usu, tee mis tahad. Kes peaks sinusugusele inimesele needust peale panema?
Õnnetu armastuse needusesse usun ma veel vähem.
Kui, siis on Sul armastuses siiani vähe õnne olnud. Ebaõnneneedus on tõenäolisem, kuna armastus on kahepoolne asi ja koostöövili.
Võid muidugi mõelda, kellel Su vaenlastest on niipalju pappi, et needus Sulle peale tellida. Saad ehk vastuse küsimusele "Kes pani?".
Needuse eemaldamiseks piisab Vastuse-Vadimist või mõnest tavanõiast.
Mina teatan, et needust pole ja see ei maksa midagi. Spungiuuringuid teen ka tasuta.
Nõidu on mitmesuguseid. Hinnakirja alusel saab neid liigitada kolmeks:
1) tasu kokkuleppel
2) Üllastel eesmärkidel tasuta
3) Vahetuskaup (Too vana needus meile, saad uue poole odavamalt).

Needused on siiski piiratud ressurss, neid niisama ei raisata.

Sina aga:
- Pea püsti!
- Rind kummi!
- Uuesti jahile!

Kuuldavasti pidi igale potile oma kaas leiduma.


Comments:
spunk (spŭngk) pronunciation
n.

1. Informal. Spirit; pluck.
2. Punk, touchwood, or other tinder.
3. Vulgar Slang. Ejaculated semen.

sellist tüüpi uuringuid sa teedki siis, jah?
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.