teisipäev, august 23, 2005

 

kilekotiinimene

Küsimus:
Miks ma olen kilekoti inimene.

Vastus:
Kui Sa pead silmas inimest, kes iga kord poes käies ostab uue kilekoti,
kuigi endal kodus on juba paar sahtlit kilekottidest pungil, siis
esiteks ma kirjutaks selle termini ühte sõnasse. See viitaks siis
inimliigile mitte inimesele, kes kuulub kilekotile. Kuigi ka kilekotile
kuulumine selles kontekstis ei ole väga vale.

Põhjus võiks peituda laiskuses ja lohakuses. Mina olen väga lohakas ja
unustan poodi minnes sealt oma kilekotikastist kilekoti tasku pista ning
ostan peaaegu iga kord uue. 5% kordadest ma ehk taipan kilekoti kaasa
võtta. Midagi kasulikku ma nende kilekottidega peale ei hakka. Niipalju
prügi mul pole, et sinna kilekottidesse toppida.

Ma ei hakka keskonnasäästlikuse asjus moraali lugema, eks igaüks tea
seda isegi, et kilekottide koju kuhjamine ja pidevalt uute ostmine ning
lõpuks prügi hulka tassimine ei ole loodusele just kõige sõbralikum
teguviis.

Kellel lapsed on, siis ehk annab kasutada kilekotte pallimere aseainena,
kui nad täis puhuda, sõlm peale teha ja tuppa hunnikusse loopida.


Comments:
http://www.postimees.ee/250805/online_uudised/175103.php
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.