kolmapäev, august 17, 2005

 

kas sa

Sissejuhatus:
Leidsin su blogi alles eile.

Küsimus:
Kas sa, mees kujutad yldse ette kui yle m6istuse seksikas sa oled??!
(see viis kuidas sa vastad,,,,,)Aaaaaaa!
Olen põrmus.
Kui palju sa juba sarnast komplikat naiste suust kuulnud oled?

Vastus:
Ega vist ei olegi. Eesti naised väga palju komplimente tegema ei kipu. Asjalikku kiitust olen saanud ka naiste käest, kuid see ei erine meeste käest saadud samateemalisest tagasisidest. Seda peab küll ütlema, et sõimata olen saanud ainult meeste käest.
Tegelikult on siiani selline tunne, et Sa teed muga halba nalja ja pistsid pisut irooniat oma küsimusse. Aga ma olen sellest üle ja usun, et tegid mulle selle komplimendi südamest (või kust iganes see sul peale hakkas) ning sellel komplimendil ei ole omakasupüüdlikku tagamõtet.
Ma omast arust ei pea seda blogi oma riista pikenduseks või naiste hulgas populaarsuse võitmiseks. Eks pisike egoupitamine ikka ole aga uudishimu oli põhi põhjus. Et kui keerulisi küsimusi siis ikka esitada annab.
Tõsiselt hädas ei ole ma ühegi vastusega olnud. Ka praegu vastamata küsimustele on vastus tegelikult juba olemas. Vastuse toksimine võtab ka ju aega. 9-17 tööpäeva ma ei saa ju kulutada ainult vastamisele.

Bonuslõik:
Käisin vaatamas ka küsija kodulehte/päevikut ja peab tunnistama, et ka selles on paras annus seksikust.


Comments:
Küsi palun "küsija" luba ja avalikusta tema kodulehe/päeviku asukoht. Jubedalt huvitab mõõtühik - paras annus - :)

Faktor
 
vadim, ole hea mees, konfi endale Trackbackid, Haloscan näiteks provaidib
okei ?
 
Vadim on seks :D Ja natuke edev vist ka. Aga mis blogimisse puutub, siis on minumeelest natuke imelik ennast niimoodi internetis riidest lahti võtta, isegi kui seda poolanonüümselt teha.
 
olid küll siirad sõnad mu poolt.
lihtsalt ennastki üllatas kuivõrd seksistlikult põlvistnõrgaksvõtvalt võib inimese intelligentsus äkki mõjuda...
ja hingel kuidagi soe hakkas ka...

jätka palun!
 
Kui kedagi huvitab, siis ma kustutasin ühe kommentaari vormis esitatud spämmisarnase asja siit ära. Mis tracbackidesse puutub, siis eks ma võtan kunagi ette. Muutun ehk veel seksikamaks?
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.