esmaspäev, juuli 18, 2005

 

videokaart

Küsimus:
Kui ma ostsin endale uue videokaardi, panin ma enda vana kogematta kilekotti, sest ma siis veel ei teadnud, et elektroonika ei tohi staatilise elektriga kokku puutuda. Ei viitsi videokaarti arvutist välja kiskuda ja uut asemele toppida, siis sellepärast küsingi, kas ta veel tööle hakkab? Ma peaksin varsti uue arvuti saama ning selle uue videokaardi, mis mu praeguse raali sees on, tahaksin panna enda uue kasti sisse ja vana panna praeguse sisse.

Vastus:
Mina ei ole suutnud staatilise elektri abil veel ühtegi enda jaoks olulist elektroonikaga seotud vidinat läbi kärsatada. Arvutidetailide puhul hõlmab see kõike mäluklotsist emaplaadini.
Küll aga on mindki manitsetud arvutiplaate hästi hoidma aga ma olen lohakas jobu, kes manitsustest ei hooli.
Ma arvan, et hakkab tööle kui Sa just ebaõnneseen ei ole. Ega proovimata teada ei saa.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.