teisipäev, juuli 19, 2005

 

Mis lahti?

Küsimus:
Muudkui klikin iga päev Sinu leheküljele ja mis ma näen - juba mõnda
aega ei midagi uut!? Ega ometi päikesepiste või mõni kole puugitõbi?
Aga tegelikult huvitab mind veelgi enam vastus küsimusele kas Leedus on
juba kirsid valmis?

Vastus:
Selle küsimuse saatmisajaks näitab minu arvuti sellist infot:
Date: Sun, 17 Jul 2005 17:29:01 +0300 (EEST).
Kätte sain ma millegipärast ta alles täna hommikul.
Seega on ka seletatav, miks küsija hakkas minu käekäigu pärast pühapäeval muret tundma - vastasin ma ju üle pika aja esimesele küsimusele mõned minutid peale kella 12 öösel, tegelikult siis juba esmaspäevase kuupäeva sees.
Hea uudis on see, et nüüdseks juba uut on, päikesepistet ei ole ja puugitõbe ka pole. Taevas ei ole ka kaela kukkunud.
Leedus on tavaliselt sel ajal kirsid valmis nagu naksti. Ega aastad pole vennad. Kahjuks ei ole aega olnud ise vaatamas käia, et kuidas sel aastal lood on aga ma usun valmis kirssidesse Leedus praegusel hetkel.
Kui see Sul nüüd kriitilise tähtsusega info bitt on, siis ma võin natuke hiljem mõnele semule (Gediminas, Mindaugas või Vytautas) helistada Leetu ja täpselt järgi küsida.
Halb lugu on see, et mingil ajahetkel võib olla olukord, kus ühel mehel suvilas on kirsid valmis juba aga Leedu teises otsas veel mitte eriti. Leedu on ikkagi suur maa ju.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.