kolmapäev, juuli 20, 2005

 

Kadri Adamson

Küsimus:
Mul on selline küsimus,et mis on Kadri Adamsoni MSN?

Vastus:
Sa vist oled kõik variandid juba läbi proovinud. Noh nagu kadriadamson@hotmail.com, kata15@hotmail.com ja linnakesksekoduliis@hotmail.com.
Need tõepoolest ei toimi ja viimases hädas pöördusid Vastuse-Vadimi poole. Õigesti tegid. Ma aitan, aga mitte lõpuni.
Vastuse-Vadimil on Adamsoni Kadriga semm sees juba 1990nda aasta suvest, kui Kadri noore tüdrukuna Uulu lähedal vabaõhulaval valges kleidis tantsis. Olen temaga ka ühes voodis pikutanud, kuid me ei teinud midagi. Juttu ka ei rääkinud.
Aga ei ole minu vabadus tema MSN-i aadressi levitada. Ma ei ole kursis, kas tal oma Liisi nimelisel tegelaskujul on eraldi aadress. Kift oleks ju seriaali linti võtmise ajal temaga lobiseda.
Ainus, mis ma teha saan on see...

====Teade Kadrile====
Kallis, Kadri Adamson!
Kui Sa seda loed, siis äkki tuled vastu minu küsija soovile ja jagad talle oma MSN-i aadressi. Ma usun, et tal on head kavatsused. Tema aadress on hiob10@hotmail.com (avaldatud omaniku loal) .
====Teate lõpp====

Kui see trikk nüüd õnnestub, siis võid või sees olla ca aastakese pärast. SLÕhtuleht kraaksub, et Kadri ootab titat. Kui emme on beebiga kodus ja on juba päevarezhiim sees maimukesel, siis lapse uneajal on noored emmed väga valmis interneti kaudu suhtlema.

Jõudu!


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.