teisipäev, juuni 07, 2005

 

Tibi rate.ee-st

Küsimus:
tutvusin mõni aeg tagasi ühe tibiga, kes oli mu parima sõbra sebranna, kelle
ta ratest leidis, ja siis tibi sai kohe minu omaks. aga siis mõni aeg hiljem
avastas tibi minu sõbra ja hakkas sellega hoopis keppima. ja siis ma kuulsin
nüüd alles, oma sõbra kaudu, et nüüd on tibil sest uuest sõbrast - teisest
minu sõbrast siis - ka siiber ja ta see ahv vaatab nüüd minu sõbra sõpra,
keda mina ei tunne. tõenäoliselt kui ta mu sõbra sõbrast ka tüdineb ja
väitma hakkab, et näää! järjekordne mõttetu mees, mul kopp ees, siis võtab
tsikk mu sõbra sõbra sõbra ja armastab teda esimesed kuud hullupööra, kuni
tal siiber saab. ja kuuldavasti tibi (suhte-)ajalugu enne mind on üpris
samasugune.

küsimus siis selline: et Kas sellised tibid tuleks maha lasta?

Vastus:
Maha lasta? Kui mõttes on auti peatamine tänavanurgal ja inimese autost väljumisega, siis palun väga. Kui Sa aga mõtled tulirelva kasutamist, siis seda ei saa küll soovitada.
Soolise võrdsuse printsiipi arvestades tuleks siis kõva kõmmutamine, kui kõik need mehed maha lasta, kes naisi "koguvad". Leidsid nüüd ühe naisterahva, kes käitub samamoodi ja kohe kõmmutama?
Ma ei tea ühtegi kindlat valemit, kuidas teda takistada. Tehke klubi, kandke tema pildiga t-särke, tehke laul.
Võta seda, kui kogemust. Ära mingil juhul hakka kättemaksu hauduma. Eriti oluline on, et Sa ei hakkaks käituma teiste naisolevuste vastu samal moel. Nad on ju toredad tüdrukud.
Ma saan aru, et olukord Sulle pinda käib aga seda mängu ei saa uuesti alustada. Ma arvan, et ei ole ka põhjust hakata tüdruku kohta halba kuuldust levitama, see keerab lõpuks enda vastu. Usu!


Comments:
Hi there colleagues, nice paragraph and nice arguments commented here, I am actually enjoying
by these.

Also visit my blog; appliance repair Odessa Florida references
 
Hi there, I found your website by means of Google at the same time as looking for a similar topic, your site got here up,
it seems to be great. I have bookmarked it in my google bookmarks.

Hi there, just become alert to your blog thru Google, and located that
it's really informative. I am going to watch out for brussels. I'll be
grateful in the event you proceed this in future.
Numerous folks will be benefited from your writing.
Cheers!

my website :: appliance repair Temple Terrance
 
Hey There. I found your weblog the usage of
msn. This is a really neatly written article. I'll be sure to bookmark it and come back to read more of your helpful information. Thanks for the post. I'll
definitely comeback.

My homepage sameday service appliance repair Safety Harbor FL
 
I really like what you guys are up too. This kind of clever work and reporting!
Keep up the amazing works guys I've included you guys to our blogroll.

Feel free to surf to my blog post ... dishwahser & appliance repair Dunedin FL
 
Howdy! This blog post could not be written much better!
Looking through this post reminds me of my previous roommate!
He constantly kept preaching about this. I most certainly will forward this information to him.
Fairly certain he's going to have a very good read. I appreciate you for sharing!

Take a look at my website freezer & appliance repair Clearwater FL
 
e cig reviews, electronic cigarette brands, electronic cigarettes, e cigarette, e cigarette forum, ecigarette
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.