teisipäev, juuni 07, 2005

 

Queen

Küsimus:
Tere Vadim! (Müts maha Su blogilehe ees) Istusin täna oma mõttekaaslastega koos ja vaatasin vanu Queeni laulude videosid ja kukkusime arutama, et see Freddy oli ikka üks ääretult andekas vend ja ega tema bändiliikmedki andetumad pold. Kui oma kolm tundi neid vaadatud oli, siis jõudsime ühisele järeldusele, et Queen oli ja on siiani ikka üks kõvemaid tegijaid muusikamaailmas. Temale pakuks veel konkurentsi vana Kunn Elvis ise ja The Beatles. Kui videod kord otsa said siis tekkis küsimus, et kas üldse tuleb veel nii kõvasid artiste areenile või mitte??? mõtsin, et pommitan Sind ka selle küsimusega. Siinkohal tasub märkida, et tegemist on üpris noore tegelasega( Laulva revolutsiooni aegne väljalase olen), mitte vuntsidega onu, kes 80ndates siiani hõljub.

Vastus:
Tänan kiitvate sõnade eest.Minagi olen Queeni kuulanud. Mitte näppu visates ja hirmsasti fännides, vaid just seda muusikalist poolt, lava liikumist, show ülesehitust, videote omapära jms. asja hinnates.
Freddy hääleulatus olla kuulujärgi 3.5 oktaavi. Mina vaeseke ei vea vist 2.5-gi välja. Ma olen muidugi eriline võrdlus kah Freddyle. Fakt on see, et mina ei suuda vist ühtegi Queeni laulu otsast lõpuni kaasa laulda, kuna hääl ei veal lihtsalt välja.
Teiste meeste hääled pole ka just mingid süldimeeste omad. Pulmas kõval häälel Õllepruulijat laulda oskab igaüks, nüüd võta sealt 2 suvalist ja las laulavad "Juba Linnukesed" kahel häälel. Kottigi ei tule välja.
Freddy tantsuoskus ei olnud ju teab mis tehniliselt kõrgel tasemel, aga see liikumine laval oli siiski selline vaba ja enesekindel. Ega mina tea, kas tal oli goreokraahv, kes ta niimodi liikuma pani, või tuli loomulikust. Igaljuhul loomulik nägi välja.
Tihti arvatakse, et sellised suurepärased bändid on tegelikult suure tiimi töö ja laval on ainult klounid, kes asja ellu viivad. Aga no vaata vaid nende meeste nägusid, neil on intelligentne nägu ees.
Muide vastupidiselt Beatlitele ja Elvisele, kes minu arust said oma muusikalise katsetusega õigel ajal õiges kohas olles koheselt laineharjale, on Queeni fenomen midagi muud. See musa on nagu rohkem läbi mõeldud.
Kift olukord oli kunagi Eestis (ma aastaarvu ei viitsi meenutama hakata), kui 14 aastased kuulasid Singer-Vingerit ja 18 aastased kuulasid Vanemõde ja T-klaasi.
Sattusin ükspäev vaatama mingit Britney Spearsi videot. Kuulge, mutt oskab ju tantsida või on tal videos du(m)blant. Kahju, et tänapäeval vorbitakse neid nabapluusiga laulutibisid, kuna need müüvad. Tingimused on suht mõttetud, et huvitav artist praegu läbi lööks nagu Queen omal ajal.
Mu ennustus on seega pessimistlik. Ajad on teised. Samas on jälle paljude asjadega nii, et anna aega laagerduda. Ja ei tea enne, et hea oli, kui ükskord läind on.


Comments:
"mõtetud" kirjutatakse tegelikult mõttetud, väike kommentaar, äkki lapsed loevad ja jääb kirjapilt meelde vms...
 
Hmm, seda heidetakse mulle ette juba teist korda, parandasin mõlemad kohad ära. Eks mul on siin kirjavigu rohkemgi. Telefoni kaudu toksides läheb vahest lihtsalt valesti ja kaob ekraanilt ruttu ja mõttetu-mõtetu värk on kuidagi harjumuslik. Vahel kirjutan ka sõnu meelega valesti. Aga sellised õiendamised on teretulnud. Iseasi, kas alati parandada viitsin.
 
kui juba teretulnud, siis sinu viimases kommentaaris oleks pidanud olema "vahel" (mitte "vahest") läheb valesti. minu teada point selles, et vahel tähendab aeg-ajalt (nagu: vahel mul on head mõtted)ja vahest tähendab ehk (nagu: vahest sa laulaksid kõvemini). ;)
 
kui tohib, siis ma võtan ka sõna- Freddie ikka, mitte Freddy. Nii ta oma nime ise kirjutas ja kadunukese soovi peaks ju austama:)

Tegelikult oli Freddie nimi Farrokh Bulsara, aga seda ei tea keegi:P

/kitty
 
No ma siis mainiks ka: mitte goreograahv, vaid ikka koreograaf.
Aga muidu hea ja õige tekst:) Queen on parim! (ainult 20-aastane olen muide samuti)
 
Mina, memm seitsmekümnendatest ja Queeniga üleskasvanu, sain aru, et goreograahv oli meelega sedaviisi kirjutet. :)
 
Just. Mul millegi pärast tuli tahtmine geograafia ja ahvi hõngu anda sellele sõnale ning tervitada ühtlasi Turneri Tinat.
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.