neljapäev, juuni 16, 2005

 

Palju inimesi vol2.

Ma sain varasema "Palju inimesi" küsimuse kohta lisaküsimuse samalt küsijalt ja uuelt küsijalt samateemalise:

Küsimus1:
sorry nats valesti küsisin selle kohta mida inimesed teevad kell 12 väljas.
tahtsin hoopis teada miks nad on seal, miks nad ei ole tööl ega koolis. ega siis meil nii suur tööpuudus ka ei ole.

Küsimus2:
miks on poodides pidevalt nii palju inimesi? kui ma käin tööl ja jõuan toidupoodi kell 17-18-19, siis olen alati mõelnud, et palju rahvast ja kassajärjekorrad on sellepärast, et kõik lõpetavad sel ajal töö ja tulevad korraga poodi. aga nüüd, kui ma olen puhkusel ja satun toidupoodi suvalisel hetkel, nt kell 10 v kell 13, siis ikka on palju rahvast ja kassajärjekorrad.
miks inimesed tööl ei ole? ja kui nad tööl ei käi kudas nad saavad poes käia?

Vastus (ühine):
Lahkame siis seda jama veel korra.
Ma olen päris kindel, et kui Te jälgite autode arvu parklas või kasvõi visuaalselt inimeste hulka poelettide vahel, siis näete erinevusi. Tööpäeva hommikul kell 9 ei viitsi eriti keegi poodi kobida. Ostetakse mõned asjad või on siis tõesti tühjuse nautijad. Kell 12 on niiöelda lõunane tipptund, mis jätkub kuskil kella 14-ni. Miks on tipptund?
Vaadake kaubanduskeskust, kui äriettevõtet, mis tahab pappi teenida. Sokutatakse sinna söögiasutus ja lähedalolevatest asutustest käivad inimesed seal söömas ja hüppavad ka poest läbi. Kes meist ei oleks seda teinud. Kes ei ole, see jõuab. Seetõttu annab lõunapaus kohe parklas tunda, kuid siiski ka poes.
Sulaselgelt suurim tipptund on 17-18:30.
Muide, suvisel ajal on ka teistel puhkus ja käiakse poes suvalisel ajal.


Comments:
Kuid siiski on kahtlaselt paljudel inimestel keset päeva aega nö "mittemidagiteha" ja mööda poode tuulata ning kohvikutes istuda. Huvitav kuidas võiks olla jaotatud puhkavate ja tööl olevate inimeste suhe. Et mitu inimest teeb parasjagu tööd ühe puhkava inimese kohta. Keskmiselt. See number peaks vist päris suur tulema.
 
kuna ühe aasta kohta saab kuu aega puhkust, siis on see number 1/11. Koos emapuhkuste, töötute ja pensionäridega jne. võiks vist 1/7 - 1/8 olla äkki?
 
Osadel inimestel algab töö alles õhtul, seega tuleb neil käia poes päeval.
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.