reede, juuni 03, 2005

 

MÜÜA:Peugeot 205

Küsimus:
kas sa mu automüügikuulutuse avaldad?

Nelja tonni eest müüa täiesti liikumisvõimeline Peugeot 205, 86a.
http://www.hot.ee/peugeott/

Vastus:
Aga muidugi. (Seni kui müügikuulutuste avaldamine massiliseks ei lähe).
Vastamine on mul senini hobi, mitte äri. Aga hädalistele ikka püüan vastu tulla.
Korteri müüja kadus ära ja ei vasta senini, kuigi ostja juba istub mul iga päev kukil ja rahakott sügeleb, et saaks vaid korteri osta.
Ära siis Sina ära kao!


Comments:
no kes sellist rämpsu nii kallilt tahab.
 
Well, sissejuhatuseks: blog kannatab kõike.
Jatkuks: ma parema meelega avitan hädalist, kui annan Tõnis Paltsile maksuteemalist nõu.

Aga no andke head kaupa müüa ja ärge siis internetisügavustesse kaduge. Mul on blogi käive 0 siiani.
 
Thanks, Vadim :)

Autoomanik
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.