laupäev, juuni 18, 2005

 

Maailmalõpp

Küsimus:
Selline küsimus, et millal see maailma lõpp ka tuleb? Pidevalt igasugused targad tegelased ennustavad, et vot nüüd sellel päeval tuleb suur kivi kõrgelt ülevalt kõmmdi vastu Maad, mille peale meie kõik kohe otsa saame. Tahaksingi teada, et millal siis, või kuidas see inimsugu üldse ära lõppeb? Siis oleks kohe asi kindel ja ei peaks enam "hirmus" elama.

Vastus:
Mis seal salata Maailma lõppu ennustatakse ikka pidevalt. Üks ennustaja targem, kui teine.
Teleskoobifriigid-tähetargad eriti kindlat matsu tulemas ei näe praegu (minu teada). Tuuma pommidest oli meil ka juttu, väiksemad mahuvad kohvrisse. Peale NSVL-i lagunemist olla pinu pisemaid törtsu kuskilt laost kaduma läinud. Ehk on terrokate käes, ehk panevad juraka ja lükkavad domino kivid kukkuma?
Ei mina usu, et see maailma lõpuni viib.
Maakera sisemuses olevast powerist tuleb litakas, mis kuuli kursilt viib ja maamuna kukub rentslisse nagu bowlingu kolme auguga kera?

Mina olen rohkem Asterix-i usuku ja kardan, et ühel päeval kukub taevas meile kaela. Too päev on veel. kaugel. Küsija, vastaja ja lugejate silmad seda ei näe.
Kui see päev oleks lähemal, siis ma seda ikkagi ei ütleks, sest no mis rõõmu on põnevusfilmist, kriminulli raamatust või Pesakonna koomiksist, kui lõpp on ette teada?


Comments:
Majad ennustasid maailmalõppu aastaks 2012!
 
Ei jõua ära oodata enam :D
 
kõik inimesed ei pea surema aga enamus surevad ma ootan maailma lõppu sest ma ple seda kunagi näinud tore oleks kui maailma lõpp tuleks seekord ka asteroidiga =)
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.