esmaspäev, juuni 20, 2005

 

Kokkulepped eesti vabariigis

Küsimus:
Nimelt käisin Eriti Kurva Muusika ansambli kontserdil mõne aja eest(ses
mõttes, et mõni aeg tagasi, mitte et selle eest oleks sisse saand). Õhtu
oli tore, nägin paljusi tuttavaid ja kohal olid ka mõned prominendid.
Rüüpasin õlut ja kuulasin muusikat. Pärast sai veel kõvasti nalja ja üldse
oli kordaläinud õhtu. Kui kontsert läbi sai läksin turvameeste juurde,
tänasin viisakalt elamuse eest ja küsisin, et kas saan nüüd oma raha
tagasi kuna kontserdikorraldaja oli mind minu arust petnud kuna mina
eeldasin et tuleb kurb õhtu. Selle jutuga saadeti mind pikalt. Siit ka
minu küsimus, kas eesti vabariigis enam lubadustest ei peeta üldse kinni?
Aga oletame kui niimoodi tehakse ka pensionäride lubatud pensionilisaga?!

Vastus:
Ma küll ei tea, kes Sa oled, et siin pensionäre, Eesti Vabariiki, muusikat ja turvamehi arvustama kipud, aga ma olen Sinuga täiesti nõus.
Turvamehed võiksid heegeldada toredaid vidinaid ning orgunnida oma kaubandusvõrgu, et matrjoshkadele säru teha.
Sinu küsimus "kas Eesti Vabariigis enam lubadustest ei peeta üldse kinni?" on ebaadekvaatne. Ma tahaks teada, millal üldse on peetud?
Pensionäridest on kahju. Aga ega enne ei muutu midagi, kui meie Sinuga läheme Toompeale koos omasugustega ja teatame, et meie tahaks ka tulevikus pensioni saada. Sambad võivad nad pista tead ku-huu ja lisa on meil vaja iga kuu-hu.
Deal?


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?


Alates 24. November 2005.